جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 27680
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,140,670
تامین ۵۰۰ هزارتن کنجاله در سه ماه آینده /۱۲۰ هزارتن خریداری شد (چهارشنبه 1399/06/26)

ایسنا:
مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام از واگذاری خرید ۵۰۰ هزار تن کنجاله سویا به شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد و گفت:امیدواریم با تصمیمات اتخاذ شده و تامین ۵۰۰ هزارتن کنجاله، در سه ماهه پاییز مشکلی در تامین کنجاله سویا برای مرغداران و دامداران نداشته باشیم.

به گزارش ایسنا محمدرضا طلایی در نشست خبری که ظهر امروز به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: امروز  جلسه ای با حضور معاون اول رئیس جمهور در خصوص مباحث بازار به خصوص تامین نهاده های دام و طیور برگزار شد. پیرو تصمیمات گرفته شده در جلسه با توجه به کمبود کنجاله در ماه‌های گذشته، مقرر شد در سه ماه آینده یعنی سه ماه سوم سال شرکت پشتیبانی امور دام کمبود کنجاله را خریداری و وارد بازار کند.

وی ادامه داد: بنابراین قرار است که شرکت پشتیبانی امور دام از امروز علاوه بر خرید های قبلی به میزان ۵۰۰ هزار تن کنجاله خریداری  کند و نسبت به حمل جهت توزیع به دامداری‌ها و مرغداری‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل شرکت امور پشتیبانی دام اضافه کرد: در همین راستا شرکت پشتیبانی امور دام امروز  حدود ۱۲۰ هزار تن کنجاله سویا از کشور هند خریداری کرد و مقرر شد که از اول اکتبر بارگیری آن از هند به کشور شروع شود. امیدواریم با تصمیمات این جلسه و دستور معاونت ریاست‌جمهوری ۵۰۰ هزار تن کنجاله را تامین کنیم تا در سه ماهه پاییز مشکلی در تامین آن برای مرغداران و دامداران نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه این ۵۰۰ هزارتن که دولت مقرر کرد  تا شرکت پشتیبانی امور دام خریداری کند علاوه بر خرید های قبلی انجام می شود، گفت: قبلا ۶۵۰ تا ۷۰۰ هزارتن کنجاله سویا وارد کشور کردیم که بخشی در حال تخلیه است.اگر تغییری در بازار احساس نشده به علت این است که نظارت های دقیقی بر روی بازار انجام می شود.

طلایی با اشاره به نیاز ماهیانه کشور به ۴۰۰ هزارتن کنجاله، گفت:کمبود از ماه های قبلی وجود دارد ولی در تلاش هستیم که در سه ماه آینده کمبودی در زمینه تامین کنجاله نداشته باشیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.