جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 29149
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,243,506
خیز طلای جهانی برای جبران ریزش قیمت اخیر (چهارشنبه 1399/10/24)

ایسنا:
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افت ارزش دلار و کاهش بازده اوراق خزانه آمریکا افزایش پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری ۰.۲ درصد افزایش یافت و به ۱۸۵۸ دلار و ۵۶ سنت رسید.

در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۹ درصد افزایش، به ۱۸۶۰ دلار و ۱۰ سنت رسید. بهای معاملات این بازار شب گذشته با ۰.۴ درصد افزایش، در ۱۸۴۴ دلار و ۲۰ سنت بسته شده بود.

کایل رودا، تحلیلگر شرکت آی جی مارکتس اظهار کرد: چشم انداز سال خوب برای طلا تغییر نکرده است. بازده واقعی تقریبا منفی مانده و افت ارزش دلار در ادامه سال، خرید قراردادهای طلا را جذابتر می کند. اما اگر قیمت طلا کاهش پیدا کند یا در کوتاه مدت روند نزولی داشته باشد، تعجب آور نیست زیرا دلار آمریکا خود را متوازن می کند.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله از بالاترین رکورد ۱۰ ماه اخیر عقب نشینی کرد و باعث پایین رفتن ارزش دلار و ارزان شدن طلا برای خریداران غیرآمریکایی شد.

عاملی که از قیمت طلا پشتیبانی کرده است برنامه جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای تزریق هزاران میلیارد دلار به اقتصاد این کشور است.

در این بین، شمار موارد ابتلا به ویروس کرونا در جهان به بیش از ۹۱ میلیون نفر افزایش یافت و چندین کشور آسیایی و اروپایی محدودیتهای قرنطینه سخت گیرانه تری را به اجرا گذاشته اند تا شیوع ویروس کرونا را مهار کنند.

بر اساس گزارش رویترز، چندین مقام بانک مرکزی آمریکا پیش بینی کردند اگر واکسیناسیون سرعت بگیرد، بهبود اقتصادی سریعتر مشاهده می شود اما این امر پرسشهایی را درباره چشم انداز سیاست پولی این بانک مرکزی برمی انگیزد.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش پیدا کرد و به ۲۵ دلار و ۵۱ سنت رسید. بهای هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۳ درصد افزایش، به ۱۰۷۹ دلار و ۲۱ سنت رسید. بهای هر اونس پالادیم برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد کاهش، ۲۳۸۸ دلار و ۷۸ سنت معامله شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.