جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 14168
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,904,769
دمای هوا تا روز چهارشنبه به‌تدریج افزایش می‌یابد (یک شنبه 1400/01/29)

ایرنا:
کارشناس سازمان هواشناسی از افزایش تدریجی دما تا روز چهارشنبه در نوار غربی کشور خبر داد و گفت: هم‌زمان بارش‌های پراکنده و رعد و برق را تا پایان هفته برای شرق و غرب کشور پیش‌بینی می‌کنیم.

«کبری رفیعی» امروز (یکشنبه) درباره وضعیت جوی کنونی کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز برای مناطق غرب اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال فارس، یزد و کرمان، بارش پراکنده باران، رعد و برق و وزش باد به‌ویژه در بعد از ظهر را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: بارش پراکنده باران فردا در کرمان، شمال هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ارتفاعات البرز شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت.

رفیعی اظهار داشت: روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جوی آرام و آسمان صاف را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه‌داد: روز چهارشنبه شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی، گیلان و مازندران بارش خفیف باران را تجربه خواهند کرد.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، روز پنجشنبه سواحل خزر و ارتفاعات البرز در شرق تهران و مازندران، سمنان، قم، مرکزی، شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری و استان فارس، شاهد بارش پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد خواهند بود.

وی گفت: در سه روز آینده در نوار غربی کشور افزایش نسبی دما رخ خواهد داد.

رفیعی اضافه‌کرد: آسمان تهران امروز صاف تا کمی ابری است و گاهی وزش باد را تجربه می‌کند، در اواخر وقت امروز نیز انتظار افزایش ابر برای پایتخت داریم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.