جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 4597
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,869,106
قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ (دوشنبه 1400/06/29)

اقتصاد ایران:
قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۲ درصد کاهش به ۱۷۴۷ دلار و یک سنت رسید.
 

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، به دنبال تقویت ارزش دلار و در حالی که سرمایه گذاران در انتظار مشخص شدن تصمیم فدرال رزرو در مورد زمان احتمالی کاهش برنامه خرید اوراق قرضه هستند، قیمت طلا روز دوشنبه شاهد کاهش بود.
بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.42 درصد کاهش به 1747 دلار و یک سنت رسید. قیمت فلز زرد در معاملات آتی امروز برای تحویل در ماه دسامبر هم با 0.23 درصد کاهش به 1747 دلار و 30 سنت رسید.
شاخص ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی امروز به بالاترین رقم حدود 3 هفته گذشته رسید و موجب کاهش جذابیت طلا برای خریدارانی شد که از ارزهای دیگر استفاده می کنند.
انتظار می رود فدرال رزرو در نشست 21 و 22 سپتامبر خود زمینه را برای کاهش خرید ماهانه اوراق قرضه مهیا کند، اما در عین حال هرگونه تغییر اساسی در سیاست پولی خود را منوط به رشد اشتغال در ماه سپتامبر و پس از آن خواهد کرد.
هنگام بروز وضعیت تورمی و بی ثباتی نرخ ارز، بازار طلا به عنوان یک محل سرمایه گذاری امن شناخته می شود. در صورت تغییر سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا که می تواند موجب کاهش نرخ تورم و تثبیت نرخ دلار شود، جذابیت سرمایه گذاری در بازار فلز زرد کاهش خواهد یافت.
احساس مصرف کننده در آمریکا در اوایل ماه سپتامبر تثبیت شده بود اما نتایج یک تحقیق جدید حاکی است، مصرف کنندگان همچنان در مورد چشم انداز نرخ تورم چندان خوش بین نیستند.
در سایر بازارها امروز قیمت نقره با 0.86 درصد کاهش به 22 دلار و 15 سنت رسید. قیمت پلاتین هم امروز 2.44 درصد افت داشت و به 919 دلار و 75 سنت رسید.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.