جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 5235
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,929,401
واکسیناسیون جهادی در تهران کلید خورد (سه شنبه 1400/06/30)

اقتصاد ایران:
اجرای طرح ضربتی واکسیناسیون در استان تهران، از صبح سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ کلید خورد تا جمعیتی در حدود ۷.۷ میلیون نفر در مدت ۱۰ روز واکسن دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، با افزایش واردات واکسن، روند واکسیناسیون هموطنان نیز سرعت گرفته و برخی استان‌ها حتی تزریق واکسن برای افراد بالای ۱۸ سال را شروع کرده‌اند. در چنین شرایطی، استان تهران به عنوان پرجمعیت‌ترین استان کشور، برنامه گسترده‌تری را برای سرعت بخشیدن به برنامه واکسیناسیون در پیش گرفته است که این برنامه از صبح سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ کلید خورد.

بر اساس این طرح ضربتی، قرار است ظرف مدت ۱۰ روز تا دو هفته، جمعیت واکسن نزده در استان تهران که گفته می‌شود ۷.۷ میلیون نفر هستند، واکسن دریافت کنند.

مصلی هم به مدار مراکز واکسیناسیون اضافه شد

در همین حال، علیرضا رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت، مهم‌ترین راه پیشگیری از گسترش ویروس را واکسیناسیون و ایمنی جمعی دانست و گفت: راه اندازی مرکز واکسیناسیون مصلی تهران در شتاب بخشیدن به روند واکسیناسیون بسیار مؤثر خواهد بود، چرا که این مرکز پتانسیل ارائه خدمات ۲۴ ساعته را دارد تا سهم عمده‌ای از واکسیناسیون تهران را پشتیبانی کند.

وی از آغاز طرح واکسیناسیون افراد ۱۸ سال به بالا به زودی با گسترش مراکز شبانه روزی خبر داد و گفت: امیدواریم روند واکسیناسیون این افراد طی ۱۰ روز تا ۲ هفته به اتمام برسد.

راه اندازی بزرگ‌ترین سایت واکسیناسیون در تهران

سایت واکسیناسیون مهدی کلینیک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین سایت‌های واکسیناسیون کرونا در استان تهران با همکاری بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز به کارکرد.

خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، گفت: مهدی کلینیک به لحاظ وسعت یکی از بزرگ‌ترین، آماده‌ترین و زیباترین مراکز واکسیناسیون در استان تهران است تا مردم بتوانند خدمات واکسیناسیون را به خوبی دریافت کنند.

وی افزود: برای بزرگ‌ترین پروژه بیمارستانی کشور شروع بسیار خوبی بود تا نخستین خدمت را در راه پیشگیری از بروز بیماری کرونا ارائه کند و آرزوی همه ما این است که مردم بیمار نشوند و در صورت ابتلاء در بهترین مراکز مانند همین مرکز به آنها خدمات ارائه شود و امیدوارم سرعت واکسیناسیون با افتتاح این مراکز افزایش پیدا کند تا از بروز پیک ششم جلوگیری شود.

سایت واکسیناسیون مهدی کلینیک یکی از سریع‌ترین سایت‌هایی است که با سرعت بالا راه‌اندازی شد و بیش از ۳ هزار تزریق واکسیناسیون در هر شیفت کاری در این مرکز انجام می‌شود.

۱۲ درصد افراد بالای ۶۵ سال در تهران هنوز واکسن نزده‌اند

علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، با عنوان این مطلب که ۱۲ درصد از گروه‌های سنی بالای ۶۵ سال در تهران هنوز واکسن نزده‌اند، گفت: این مسئله می‌تواند خطرناک باشد. زیرا، این افراد جزو گروه‌های پرخطر هستند و باید واکسن بزنند.

وی با اعلام این موضوع که بیش از ۲۱۰ مرکز تجمیعی و غیر تجمیعی در تهران راه اندازی شده و به صورت دو شیفت و سه شیفت در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند، افزود: برای تسریع فرایند واکسیناسیون تهران باید در روزهای آتی حداقل ۹۵ مرکز واکسیناسیون دیگر را راه اندازی کنیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.