جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 12946
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,262,536
تسهیلات بلاعوض وزارت نیرو برای نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی (یک شنبه 1393/01/31)

ایرنا:
معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از ارایه تسهیلات بلاعوض برای نصب نیروگاه های خورشیدی خانگی خبر داد و گفت: در قالب قانون بودجه سال 93، چنانچه مشترکان خانگی و حتی غیرخانگی به تامین برق خود از طریق نیروگاه های خورشیدی مایل باشند، تا 50 درصد کمک بلاعوض به متقاضیان ارایه می شود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، هوشنگ فلاحتیان با بیان اینکه راهبرد وزارت نیرو متنوع کردن سبد تولید برق است، افزود: در زمان حاضر، بیش از 95 درصد برق کشور توسط نیروگاه های حرارتی تولید و کمتر از پنج درصد برق کشور از طریق نیروگاه های تجدید پذیر تامین می شود.

وی ادامه داد: رویکرد صنعت برق مبتنی بر این است که در سال های آینده توجه ویژه ای به توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر از جمله نیروگاه های بادی و خورشیدی صورت گیرد.

فلاحتیان با اشاره به اجازه قانون بودجه 93 به سرمایه گذاری 30 هزار میلیارد ریالی در بخش انرژی های تجدید پذیر، گفت: در پنج سال آینده، پنج هزار مگاوات نیروگاه بادی و خورشیدی جدید به بهره برداری رسیده و این رقم در افق 1399 به هفت هزار مگاوات می رسد.

وی گفت: ایجاد هفت هزار مگاوات ظرفیت تولید انرژی های تجدیدپذیر نه تنها بخشی از انرژی کشور را تامین می کند، بلکه با عدم استفاده از سوخت های فسیلی، از آلودگی محیط زیست جلوگیری شده و به اقتصاد ملی نیز کمک خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 956 مگاوات قرارداد احداث نیروگاه های خورشیدی با بخش خصوصی امضا شد، تصریح کرد: امسال نیز پیش بینی می کنیم که حدود یک هزار مگاوات نیروگاه خورشیدی و بادی با سرمایه گذاری بخش خصوصی در کشور احداث شود.

فلاحتیان اظهار داشت: عملیات نصب نیروگاه های خورشیدی بر روی بام مدارس در استان های مختلف آغاز شده است و به دنبال گسترش نیروگاه های خورشیدی خانگی هستیم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.