جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 29540
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,953,706
نوبخت: 2 میلیون و 400 هزار نفر از دریافت یارانه انصراف دادند (چهارشنبه 1393/02/03)

ایرنا:
سخنگوی دولت ضمن قدردانی از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت یارانه انصراف دادند، گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای ارتقای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد باقر نوبخت» روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در نشستی با خبرنگاران افزود: هر چند در روزهای نخست، تعداد افرادی که برای دریافت یارانه ثبت نام نکرده بودند به بیش از 10 درصد رسیده بود و پیش بینی می شد که هفت تا هشت میلیون نفر از دریافت انصراف دهند، به تشخیص خانوارها تعداد دو میلیون و 400 هزار نفر در مرحله دوم ثبت نام از دریافت یارانه انصراف دادند.

وی یادآور شد: 73 میلیون نفر نیز در این مرحله برای دریافت یارانه ثبت نام کرده اند.

سخنگوی دولت از تمامی دو میلیون و 400 هزار نفر که از دریافت

یارانه انصراف دادند قدردانی کرد و گفت: آنان با انصراف خود هزار و 200 میلیارد تومان منبع مالی در اختیار دولت قرار دادند تا از این امکانات برای بخش های تولید، حمل و نقل عمومی، بهداشت و درمان و کمک به اقشار کم درآمد استفاده شود.

نوبخت با تاکید بر این که دولت مصمم است در سال 1393 نرخ تورم را کاهش دهد، گفت: از این جهت همانطور که به دفعات از سوی مسوولان دولتی به ویژه رییس جمهوری اعلام شد، افزایش قیمت حامل های انرژی رشدی بسیار محدود و کند خواهد داشت که از سوی وزارت نفت و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در زمان اجرا اعلام خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما منابع در اختیار را برای پرداخت 5 هزار و 400 میلیارد تومان در بخش های تولید، اشتغال، حمل و نقل عمومی و 4 هزار و 800 میلیارد تومان را برای بیمه، بهداشت و درمان و ارزان کردن هزینه های درمانی و 2 هزار و 400 میلیارد تومان را نیز برای امنیت غذایی تخصیص می دهیم که به صورت کالا و مواد غذایی در اختیار اقشار خاص و کم درآمد که تعریف می شود، قرار گیرد.

سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین به افرادی که ثبت نام کرده اند، همچون ماه نخست امسال 45 هزار و 500 تومان به ازای هر فرد پرداخت می شود.

نوبخت اظهار داشت: خانوارهایی که از دریافت یارانه نقدی انصراف داده اند از امتیاز همیاری با دولت برخوردار خواهند شد و این بخش از مردم به جای دریافت کمک های نقدی، به شکل های دیگر از تسهیلات خاصی برخوردار می شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با اقدامات انجام شده، کاستی های مرحله اول که شامل کسری بودجه برای پرداخت یارانه و پرداخت به همه خانوارها اعم از متقاضی و غیر متقاضی بود، برطرف شود.

معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری تصریح کرد: در این مرحله به اقشار کم درآمد توجه می شود و برخلاف مرحله اول با رقمی که در اختیار دولت از این محل قرار می گیرد به بهداشت، درمان، تولید و اشتغال توجه کافی و مناسب خواهد شد.

نوبخت اظهار امیدواری کرد: با این اقدام پرونده مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بسته شود و دولت بتواند کار اجرایی را آغاز کند تا مردم خوب و شریف ایران از منافع و فواید آن استفاده کنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.