جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 24279
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,103,875
جهاد کشاورزی مازندران نرخ انواع برنج تولیدی را اعلام کرد (چهارشنبه 1393/02/03)

ایرنا:
سازمان جهاد کشاورزی مازندران روز چهارشنه قیمت عمده فروشی انواع برنج تولیدی را به تفکیک ارقام محلی و پرمحصول در شالیکوبی های استان اعلام کرد.

بر اساس گزارش این سازمان که یک نسخه برای ایرنا در ساری ارسال شد، قیمت هر کیلوگرم برنج طارم محلی 60 تا 63 هزار ریال، طارم هاشمی 59 تا 61هزار ریال، برنج نوع بی نام 57 تا 59 هزار و خزر 48تا 50 هزار ریال اعلام شده است.

سازمان جهاد کشاورزی مازندران همچنین نرخ برنج پرمحصول فجر را40 تا 43 هزار، شیرودی 36تا 37 هزار و ندا و نعمت را33 تا 34 هزار ریال در هر کیلوگرم اعلام کرد.

گزارش خبرنگار ایرنا نیز حاکی است که هم اکنون برنج ˈ دو نوج ˈ که از پرورش دوباره ساقه شالی به دست می آید، به ازای هر کیلو گرم 68تا 73 هزار ریال خرید و فروش می شود.

برنج دو نوج یا ˈرتونˈ هم از کیفیت بالاتری برخوردار است و هم به خاطر استفاده نکردن از سم و کود، دارای روند پرورش سالم تری است.

مازندران 240 هزار هکتار زمین شالیزاری دارد و سالانه با تولید بیش از 950 هزار تن برنج سفید، 44 درصد برنج مورد نیاز کشور را تامین می کند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.