جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 2805
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,893,406
افزایش قیمت حامل های انرژی محدود است (چهارشنبه 1393/02/03)

اکونیوز:
سخنگوی دولت گفت: در این مرحله از ثبت نام برای دریافت یارانه، ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: پیش‌بینی ما این بود که 7 تا 8 میلیون نفر از دریافت یارانه انصراف می‌دهند.
سخنگوی دولت گفت : هر چند در روزهای نخست ثبت نام دریافت یارانه ها ، تعداد افرادی که ثبت نام نکرده بودند به بیش از 10درصد رسیده بود و پیش بینی می شد 7 تا 8 میلیون نفر انصراف دهند ، اما 2 میلیون و 400 هزار نفر انصراف دادند.
نوبخت افزود : 1200 میلیارد تومان از این محل ، منبع جدیدی در اختیار دولت قرار می گیرد تا در خدماتی که در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و نیز طبق تبصره 21 بودجه 93 پیش بینی شده است ، هزینه کند.
وی اضافه کرد : در این مرحله مبالغی که در اختیار دولت قرار می گیرد ، 9 هزار و 300 میلیارد تومان کمتر از رقمی بود که در قانون بودجه 93 دولت می توانست از این منبع استفاده کند.
سخنگوی دولت گفت: ‌فعلا مشکل ما حذف افرادی که دارای توانایی بالای مالی هستند نیست.
نوبخت در پاسخ به پرسشی در باره سازوکار حذف دهک‌های بالا در مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها افزود: البته قانون تکلیف را روشن کرده است اما مشکل ما فعلا این نیست و با این ثبت نام همه چیز مشخص شد و عده ای اعلام کردند همچنان می خواهند از یارانه نقدی بهره‌مند شوند.
سخنگوی دولت از خانوارهایی که تصمیم گرفتند از ثبت نام برای دریافت یارانه نقدی انصراف دهند تشکر کرد و گفت: این مبلغ صرف بهبود شرایط بهداشت و درمان و توسعه حمل و نقل عمومی، تولید و اشتغال خواهد شد.
افزایش قیمت حامل‌های انرژی محدود و کند خواهد بود
سخنگوی دولت گفت: افزایش قیمت حامل‌های انرژی رشد محدود و کندی خواهد داشت.
محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: وزارت نفت و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این قیمت را اعلام خواهند کرد.
سخنگوی دولت گفت: در سال 1393 نیز مانند سال 1392 دولت مصمم به کاهش نرخ تورم است.
نوبخت افزود: دولت همچنین مبلغ 11 هزار و 300 میلیارد تومان از بودجه عمومی را طبق قانون برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها از خزانه عمومی برداشت خواهد کرد.
سخنگوی دولت گفت: قانون به دولت اجازه داده است برای تأمین منابع یارانه در سال 1393 تا سقف 48 هزار میلیارد تومان در جهت اصلاح قیمت حامل‌های انرژی، قیمت این حامل‌ها را افزایش دهد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.