جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 24837
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,239,194
حذف 10 میلیون یارانه بگیر و فهرست جدید (جمعه 1393/05/10)

ايسنا:
وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با شناسایی 10 میلیون نفر از افراد پردرآمد جامعه، به زودی فهرست جدید یارانه بگیران اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی طیب نیا در چهارمین نشست فرصت تاریخی انقلاب(فتا) در اصفهان گفت: این افراد پردرآمد شناسایی شده اند و به زودی و آرام آرام از فهرست یارانه بگیران حذف می شوند.

وی با اشاره به اینکه عدالت نیست به همه افراد کشور یارانه تعلق گیرد، تصریح کرد: دولت برای اجرای عدالت یکی از بسته های حمایتی همچون بیمه همگانی و حمایت از تولید داخلی را تدوین و اجرا کرد.

کاهش 75 درصدی تورم

وزیر امور اقتصادی و دارایی از کاهش 75 درصدی تورم خبر داد و گفت: در طول یک سال تورم نقطه به نقطه کشور از 45 درصد به زیر 15 درصد رسید.

طیب نیا افزود: با افزایش صادارت غیر نفتی و توجه به صنایع خرد پیش بینی می شود کشور تا دو سال آینده از رکود خارج شود.

وی درباره با نرخ سود بانک ها اظهار کرد: رقابت نادرستی میان بانک ها بر سر سود بانکی بودکه در نهایت سقف سود به 22 درصد رسید.

وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه هم اکنون ثبات و آرامش در بازار کشور حاکم است، گفت: کارشناسان اقتصادی معتقدند هم اکنون قیمت ها در بازار سرمایه به کف رسیده و دولت با ارائه اوراق مشارکت بدون ضامن در بورس این وضعیت را بهبود می بخشد.

9 هزار میلیارد تومان حاصل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها

وزیر اقتصاد گفت: در پی اجرای گام دوم قانون هدفمندسازی یارانه ها 9 هزار میلیارد تومان درسه بخش اقشارکم درآمد، بهداشت عمومی و تولید اختصاص یافت.

وی با اشاره به این که این بودجه حاصل درآمد از افزایش قیمت حامل های انرژی مرحله دوم هدفمندی یارانه ها بود، اظهار کرد: درآمد حاصل از افزایش حامل ها در مرحله نخست اجرای طرح هدفمندی یارانه ها 27 هزار میلیارد تومان بود.

وزیر اقتصاد بابیان اینکه دولت سال گذشته 2800 میلیارد تومان از محل فروش سهام برخی شرکت های دولتی به دست آورده بود، افزود: این رقم هم در اختیار وزارت بهداشت قرارگرفت تا بتواند هزینه های درمانی بیمارستان ها را کاهش دهد.

طیب نیا به مشکلات اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: قطار سریع السیر اصفهان و طرح احیای زاینده رود از اولویت های دولت است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.