جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 30171
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,244,528
رشد ۲۵ درصدی مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت/ حجم سپرده ۱۱۴ هزار میلیارد تومان (سه شنبه 1393/05/28)

خبرگزاری فارس:
بر اساس نماگرهای مالی اقتصادی استان‌های کشور، مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در سال ۹۱ به میزان 1.142.874 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد سال قبل، از رشدی معادل 24.9 درصد برخوردار بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از نماگرهای مالی اقتصادی استانهای کشور که از سوی وزارت امور اقتصادی و دارایی منتشر شده، مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در سال 1391 به میزان 1.142.874 میلیارد ریال بوده که در مقایسه با عملکرد سال قبل از رشدی معادل 24.9 درصد برخوردار بوده است.

از این میزان مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یکساله مبلغ 319.102 میلیارد ریال (معادل 27.9 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت)، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله مبلغ 68.768 میلیارد ریال (معادل 6 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت)، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله مبلغ 35.479 میلیارد ریال (معادل 3.1 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت)، مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله مبلغ 7.004 میلیارد ریال (معادل 0.6 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت) و مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله مبلغ 712.521 میلیارد ریال (معادل 62.4 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت) می‌باشد.

در مقایسه با عملکرد سال قبل طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در 31 استان کشور بالغ بر 36.059 میلیارد ریال بوده است که تنها 6 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارند. بر اساس اطلاعات موجود در جدول مذکور، مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در استان تهران با رقم 481.395 میلیارد ریال (معادل 42.1 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت) بیشترین مقدار بوده است و پس از آ‌ن، دو استان اصفهان و فارس به ترتیب با اختصاص 10.8 درصد و 5.8 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در مقابل، استان کهگیلویه و بویراحمد با رقم 2.189 میلیارد ریال (معادل 0.2 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت) کمترین میزان سهم را داشته است و استان‌های ایلام و کردستان به ترتیب با در اختیار داشتن سهمی معادل 0.3 درصد و 0.4 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت در پایین‌ترین جایگاه نسب به سایر استان‌ها قرار گرفته‌اند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان کهگیلویه و بویراحمد با 43 درصد افزایش، بیشترین میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت را دارا بوده، در حالی که استان آذربایجان شرقی با 10.2 درصد افزایش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت استان‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخی معادل 14.5 درصد بیشترین و استان آذربایجان شرقی با نرخ معادل منفی 11.8 درصد، کمترین میزان نرخ رشد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله در 31 استان کشور بالغ بر 10.124 میلیارد ریال بوده است که تنها 5 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارد. مطابق جدول (1-12- الف)، بیشترین مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری مربوط به استان تهران با رقم 142.476 میلیارد ریال (معادل 44.6 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله کشور) بوده است و پس از آن استانهای اصفهان و فارس به ترتیب با اختصاص 8.2 درصد و 5.3 درصد از کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله در رتبه‌های بعدی جای دارند. در مقابل استان کهگیلویه و بویراحمد با 767 میلیارد ریال معادل 0.2 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله کشور در پایین‌ترین جایگاه قرار دارد و پس از آن استان‌های خراسان شمالی و ایلام به ترتیب با در اختیار داشتن 0.4 درصد و 0.5 درصد از مانده سپرده‌گذاری یک ساله از جمله استان‌هایی با کمترین میزان سهم از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله کشور می‌باشند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان هرمزگان با 47.4 درصد افزایش، بیشترین میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله را دارا بوده و استان چهارمحال و بختیاری با 5.4 درصد کاهش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری یک ساله استانها، استان هرمزگان با نرخی معادل 15.9 درصد بیشترین و استان چهارمحال و بختیاری با نرخی معادل منفی 25.6 درصد، کمترین میزان نرخ رشد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های دو ساله در 31 استان کشور بالغ بر 2.206 میلیارد ریال بوده است که تنها 7 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارند. بر اساس اطلاعات جدول (1-13-الف)، بیشترین مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله مربوط به استان تهران با رقم 23.843 میلیارد ریال (معادل 34.7 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله) بوده است و پس از آ‌ن استان اصفهان با سهمی برابر با 10 درصد و استان فارس با سهمی معادل 6.3 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله در رتبه‌های بعدی جای دارند. در مقابل، کمترین میزان سهم مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد با رقم 179 میلیارد ریال (معادل 0.3 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله) بوده است و پس از آن استان‌های ایلام و خراسان شمالی به ترتیب با سهمی معادل 0.41 درصد و 0.43 درصد از کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله، در پایین‌ترین جایگاه نسبت به سایر استان‌ها قرار دارند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان کهگیلویه و بویراحمد با 145.1 درصد افزایش، بیشترین میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله را دارا بوده و استان قم با 36.3 درصد افزایش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری دو ساله استان‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخی معادل 33.2 درصد بیشترین و استان قم با نرخی معادل منفی 25.9 درصد، کمترین میزان نرخ رشد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله در 31 استان کشور بالغ بر 1.144 میلیارد ریال بوده است که تنها 7 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارند. بر اساس اطلاعات جدول (1-14-الف)، بیشترین مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله، مربوط به استان تهران با رقم 12.098 میلیارد ریال (معادل 34.1 درصد از کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله) می‌باشد. پس از آن استان‌های اصفهان و مازندران به ترتیب سهمی معادل 9.6 درصد و 7.7 درصد از کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله را دارا می‌باشند. در مقابل استان کهگیلویه و بویراحمد با رقم 74 میلیارد ریال (معادل 0.2 درصد از مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله) کمترین مقدار را داشته است. پس از آن استانهای کردستان و خراسان شمالی به ترتیب سهمی معادل 0.35 درصد و 0.38 درصد از کل حجم سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله را در اختیار داشته‌اند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان کهگیلویه و بویراحمد با 64.8 درصد افزایش، بیشترین میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله را دارا بوده در حالی که اصفهان با 16.1 درصد کاهش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری سه ساله استانها، استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخی معادل 49.6 درصد بیشترین و استان اصفهان با نرخی معادل منفی 23.8 درصد، کمترین میزان نرخ رشد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله در 31 استان کشور بالغ بر 226 میلیارد ریال بوده است که تنها 7 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارند. بر اساس اطلاعات جدول (1-15-الف)، بیشترین مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله، مربوط به استان تهران با رقم 2.385 میلیارد ریال (معادل 34 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله) بوده و پس از آن استان‌های اصفهان و فارس به ترتیب با سهمی معادل 10.1 درصد و 6.8 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله، در رده‌های بعدی جای دارند. در مقابل استان کهگیلویه و بویراحمد (به جز مناطق آزاد) با رقم 16 میلیارد ریال (معادل 0.2 درصد از سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله) کمترین مقدار را داشته است. پس از آن استان خراسان شمالی سهمی معادل 0.33 درصد و استان کردستان سهمی برابر با 0.34 درصد از کل حجم سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله را در اختیار داشته‌اند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان بوشهر با 16.8 درصد افزایش، میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله را دارا بوده، در حالی که استان ایلام با 6 درصد کاهش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری چهار ساله استان‌ها، استان بوشهر با نرخی معادل 36.9 درصد بیشترین و استان ایلام با نرخی معادل منفی 20.4 درصد، کمترین میزان نرخ رشد را به خود اختصاص داده‌اند.

طی این دوره میانگین مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله در 31 استان کشور بالغ بر 22.360 میلیارد ریال بوده است که مانده مذکور تنها در 7 استان بالاتر از سطح میانگین قرار دارد. مطابق آنچه در جدول (1-16- الف) آمده است، بیشترین سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله مربوط به استان تهران با رقم 300.592 میلیارد ریال (معادل 42.2 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله) می‌باشد و دو استان اصفهان و فارس با سهمی معادل 12.1 درصد و 5.9 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله در رده‌های بعدی قرار دارند. کمترین مقدار مانده این سپرده‌ها به استان کهگیلویه و بویراحمد با رقم 1.153 میلیارد ریال (معادل 0.16 درصد از مانده کل سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله کشور) اختصاص دارد. ضمن اینکه دو استان ایلام و کردستان به ترتیب با سهمی معادل 0.2 درصد و 0.3 درصد از کل مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله کشور در رده‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

در مقایسه با عملکرد سال قبل، استان کهگیلویه و بویراحمد با 62.2 درصد افزایش، بیشترین میزان نرخ رشد در مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله را دارا بوده، در حالی که استان آذربایجان شرقی با 5.7 درصد افزایش، کمترین میزان نرخ رشد را داشته است. همچنین در خصوص نرخ رشد سهم مانده سپرده‌های سرمایه‌گذاری پنج ساله استان‌ها، استان کهگیلویه و بویراحمد با نرخی معادل 31.4 درصد بیشترین و  استان آذربایجان شرقی با نرخی معادل منفی 14.6 درصد، کمترین میزان نرخ رشد سهم را به خود اختصاص داده‌اند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.