جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 7154
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,120,144
نفت همچنان در مرز پایین‌ترین قیمت در 14 ماه گذشته (سه شنبه 1393/05/28)

خبرگزاری فارس:
قیمت نفت در بازارهای جهانی افزایش یافت و 101.73 دلار به ازای هر بشکه معامله شد اما در نزدیکی کمترین رقم در 14 ماه گذشته باقی مانده است.


به گزارش گروه اقتصاد بین‌‌الملل فارس، قیمت نفت در معاملات امروز افزایش یافت و به مرز 102 دلار در هر بشکه رسید اما در نزدیکی کمترین رقم در 14 ماه گذشته که دیروز به علت تقاضای ضعیف و کاهش نگرانی در مورد عرضه نفت رقم خورد، باقی مانده است.

به دنبال کاهش نگرانی سرمایه‌گذاران از درگیری‌ها در عراق و افزایش تولید نفت لیبی که بر اشباع کنونی نفت افزود، قیمت نفت در روز دوشنبه نزدیک به 2 دلار کاهش یافت.

یوسوکه ستا تحلیلگر بازار نفت در این‌باره به رویترز گفت: هنوز مقادیر زیادی از نفت در بازار وجود دارد که بیشتر به علت تقاضای ضعیف از سوی پالایشگاه‌ها در اروپا و آسیا است.

وی افزود: در حال حاضر، من هیچ عاملی که بتواند تقاضا را به بازار برگرداند، نمی‌بینم.

هر بشکه نفت برنت دریای شمال پس از اینکه روز گذشته 1.93 دلار کاهش یافت، در معاملات امروز با 13 سنت افزایش 101.73 دلار فروخته شد.

هر بشکه خام آمریکا با 33 سنت کاهش 96،74 دلار معامله شد. این نوع نفت روز گذشته را با کاهش 94 سنتی به پایان برده بود.

ستا اضافه کرد: قیمت نفت برنت می‌تواند به 100 دلار در هر بشکه برسد اما باید حمایتی بسیار بسیار قوی در این سطح داشته باشد. اگر قیمت نفت به کمتر از 100 دلار در هر بشکه کاهش یابد، کشورهای عضو اوپک اقدامی انجام خواهند داد چراکه نمی‌توانند بودجه خود را تامین کنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.