جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 18095
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,267,685
برف و باران ۱3 استان ایران را فراگرفت (سه شنبه 1393/07/29)

روزنامه ایران:
 گروه ایران زمین  با ورود سامانه بارشی شدید به کشور ۱3استان (آذربایجان‌ شرقی و غربی، اردبیل، مازندران، البرز، مرکزی، گلستان، گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، همدان و لرستان) از روز گذشته شاهد بارش شدید برف وباران شدند. سرما و برودت هوا و بارندگی‌ها به حدی بود که در برخی از این استان‌ها مدارس را به تعطیلی کشاند.

امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی کشور از تشدید بارش‌ها در شمال غرب، غرب و سواحل غربی و مرکزی خزر همچنین بارش در مناطق مرتفع که گاهی به صورت برف خواهد بود، خبر داد و افزود: این بارش‌ها، تردد خودروها در جاده‌های کوهستانی را دچار اختلال خواهد کرد. وی به رانندگان توصیه کرد، در مسیرهای کوهستانی البرز و شمال غرب کشور با اتخاذ تمهیدات لازم از جمله همراه داشتن زنجیر چرخ تردد کنند.
 بارش برف پاییزی درمشگین ‌شهر و خوشحالی کشاورزان
بارش برف پاییزی مردم مشگین‌شهر بویژه کشاورزان این منطقه را خوشحال کرد. با حاکم شدن هوای سرد و پاییزی و متعاقب آن بارش شدید باران و برف در مشگین‌شهر مناطقی از این شهرستان سفیدپوش شد.
به گزارش فارس، دمای هوا نیز در مشگین‌شهر بشدت کاهش یافته و گفته می‌شود ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این شهرستان به 15 سانتیمتر می‌رسد.
 کرشمه بلورهای برف بر آسمان پاییزی تبریز
در بیست وهشتمین روز از پاییز شهر تبریز حال و هوای زمستانی گرفت. کوه‌های «عون بن علی» مشرف به تبریز کاملاً سفیدپوش شد و هواشناسی آذربایجان‌شرقی نسبت به آبگرفتگی و سیلابی شدن معابر در این استان هشدار داد.
 جاری شدن سیل در آزادراه چالوس به مرزن آباد
بارش شدید باران آزادراه چالوس - مرزن آباد را مسدود و موجب جاری شدن سیل در مرزن آباد شد. این بارش باعث ریزش بخش‌هایی از کوه در مسیر این بزرگراه و مسدود شدن جاده و بازگشت خودروها در جهت مخالف شد. به گزارش ایسنا، مسافران حاضردر این آزاد راه خواستارحضور نیروهای امدادی و پلیس در محل شدند.
  آبگرفتگی منازل روستایی و تعطیلی مدارس نوشهر
محمدعلی قمی اویلی، فرماندار نوشهر هم از آبگرفتگی شدید خیابان‌ها، طغیان رودخانه‌ها در پی بارندگی یکشنبه شب گذشته در این شهرستان خبر داد و در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: متأسفانه بر اثر این بارندگی برخی منازل مسکونی در روستاهای نوشهر دچار آبگرفتگی شدند و موجب بروز مشکلاتی برای روستائیان شد. در برخی مناطق نوشهر نیز به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی شدید منع تردد در آن مناطق را شاهد هستیم.
قمی اویلی با بیان اینکه هنوز از میزان خسارات وارده آمار دقیقی به دست نیامده است، بیان کرد: تمامی مدارس شهرستان نوشهر نیز دیروز تعطیل شد.
 مرگ یک نفر در عباس آباد
رستم زوردی، مدیرکل مدیریت بحران مازندران از مرگ یک نفر در عباس آباد به دلیل آوار دیوار بر اثر بارش باران خبر داد وگفت: متأسفانه درعباس آباد به دلیل آب شستگی، ریزش و آوار دیوار یک واحد مسکونی فرسوده در یک مجتمع که 3 کارگر در آن سکونت داشتند، یک جوان فوت کرد.
 بارندگی و تعطیلی مدارس چالوس
به دلیل بارندگی شدید ومشکل تردد دانش‌آموزان و وسایل حمل‌ونقل، تمامی مدارس شیفت صبح در شهرها و روستاهای شهرستان چالوس دیروز تعطیل اعلام شد. محمد ناصرزندی، فرماندار چالوس در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: بارش باران موجب آبگرفتگی معابر و منازل این شهرستان شد. وی با بیان اینکه مناطقی مانند 17 شهریور، آشکاردشت، خیابان فرهنگ، خیابان کوروش و بسیاری از کوچه‌ها‌ و خیابان‌ها در شهر چالوس دچار آبگرفتگی شدید شد، ادامه داد: معابر ومنازل شهر و بسیاری از روستاهای هچیرود، سنگوارث و بورسر نیز دچار آبگرفتگی شد. آبگرفتگی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان چالوس نیز منجر به بروز سیل و مشکلاتی در این مناطق شد. وی تصریح کرد: منازلی که در حاشیه رودخانه‌ها و نهرها بودند به دلیل طغیان رودخانه‌هادچار آبگرفتگی شدندوخسارت‌های فراوانی دیدند. ستاد بحران شهرستان چالوس در حالت آماده‌باش کامل است و نقاط مشکل‌دار را بررسی می‌‌کند.
 بارش برف در جاده‌های کوهستانی گیلان
به دنبال تغییرات جوی در گیلان، بارش برف جاده‌های کوهستانی این استان در مسیر اسالم - خلخال و آستارا - اردبیل را سفیدپوش کرد.
هواشناسی گیلان نیز از کاهش دمای 12 تا 15 درجه‌ای دمای هوای این استان خبر داد.
 طغیان رودخانه در رودسر
طغیان رودخانه پلرود در شرق گیلان هم مسیر فرعی رودسر به ماچیان را مسدود کرد.
شعبانعلی خاوری، مدیرکل راه و شهرسازی گیلان گفت: اهالی این منطقه می‌توانند از جاده جایگزین کلاچای - رودسر برای تردد استفاده کنند. وی از رانندگان خواست، هنگام گذر از راه‌های کوهستانی و برفگیراین استان ضمن رعایت نکات ایمنی وسایل مورد نیاز را به همراه داشته باشند.
 تعطیلی مدارس 8 شهر اردبیل
بارش برف روز گذشته در استان اردبیل بسیاری از دانش‌آموزان را خانه‌نشین و تردد روزانه مردم را نیز مختل کرد. اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل بارش برف و برودت هوا مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی در اردبیل، نیر، نمین، سرعین، هیر، لاهرود، ارشق و مشگین‌شهر در نوبت صبح تعطیل شد.
اداره کل هواشناسی این استان نیز اعلام کرد، بیشترین بارش برف در شهرهای سرعین، اردبیل، نیر ونمین اتفاق افتاده و درشمال این استان که هوایی گرمسیری دارد بارش‌ها به شکل باران بوده است. به گزارش این اداره کل، با خروج این سامانه، برودت هوا و سرما امروز بیشتر مناطق استان اردبیل را در بر می‌گیرد و کاهش دما تا 10 درجه زیر صفر می‌رسد.
 دهها خانوار عشایری در محاصره برف سبلان
همچنین براثر بارش شدید برف در شهرستان مشگین شهر برق این شهرستان قطع شده و دهها خانوار عشایری در حال کوچ در ارتفاعات کوه سبلان نیز در محاصره برف قرار گرفتند.
 مدارس ارومیه و حومه تعطیل شد
مدارس ناحیه 1 و 2 ارومیه و بخش سیلوانا، صومای، نازلو و انزل در شیفت صبح دیروز دوشنبه به دلیل بارش برف زودهنگام تعطیل شد. به علت بارش برف زودهنگام و آماده نبودن مدارس این شهرستان برای استفاده از لوازم گرمایشی همه مدارس ناحیه 1 و 2 ارومیه، در شیفت صبح تعطیل شد. همچنین بارش برف پاییزی مردم این شهرستان را غافلگیر کرد.
 مسدودشدن راه 53 روستای سلماس
بارش سنگین برف موجب مسدود شدن راه ارتباطی 53 روستای سلماس آذربایجان غربی  با مرکز این شهرستان شد. حیدر اسماعیل زاده، بخشدار کوهسار سلماس در گفت‌و‌گو با ایرنا، اظهار کرد: با بارش نخستین برف پاییزی که از یکشنبه شب در نواحی کوهستانی سلماس بویژه روستاهای بخش کوهسار آغاز شد،  راه ارتباطی این تعداد روستای بخش با مرکز شهرستان قطع شده است. ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این بخش به 35 سانتیمتر رسیده است.‌ بخش کوهسار سلماس دارای 83 روستا است که بیشتر آنها در نوار مرزی با کشور ترکیه واقع شده است.
 آب در سیمینه رود بوکان به طور بی‌سابقه جاری شد
به‌دنبال بارش‌های چند روز گذشته، آب در رودخانه سیمینه رود شهرستان بوکان جاری شد. به گزارش ایرنا، محمد احمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست بوکان گفت: با توجه به بارش‌های مناسب باران در مهر امسال بویژه بارش‌های خوبی که در ارتفاعات منطقه و در سر شاخه‌های رودخانه سیمینه رود صورت گرفت آب در این رودخانه مجدداً جاری شد.  به گفته وی هم‌اکنون آب وارد حوضه آبریز بوکان شده و این امر موجب خوشحالی مردم این شهرستان شده است.
 تندباد مهران را درنوردید
تند بادی با سرعت 76 کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و غبار شهرستان مرزی مهران در استان ایلام را درنوردید.  به گزارش ایرنا، ورود سامانه ناپایدار که از صبح دیروز در بیشتر مناطق شهر مهران حاکم شده بود به اختلال در رفت و آمد روزانه مردم و شکستن شاخ و برگ درختان معابر شهر منجر شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.