جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 8905
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,193,232
تسهیلات ویژه دولت برای نوسازی بافت های فرسوده و مناطق حاشیه نشین (سه شنبه 1393/07/29)

ایرنا:
مدیر کل دفتر ستاد توانمندسازی سکونتگاههای غیر رسمی وزارت راه و شهرسازی گفت: براساس مصوبه دولت، برای اجرای سند ملی توانمندسازی سکونتگاههای غیررسمی و بافت فرسوده، سالیانه به شش هزار واحد وام ودیعه مسکن و به 300 هزار واحد نیز تسهیلات ساخت مسکن پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، "نریمان مصطفایی" روز سه شنبه در جلسه ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی خوزستان،

افزود: با توجه به بازنگری های انجام شده در سند ملی توانمند سازی سکونتگاههای غیر رسمی در دولت یازدهم، تغییراتی در اجرای این سند ایجاد شده است.

وی گفت: مساله سکونتگاه های غیررسمی از دهه 80 مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه طبق بررسی ها بیش از 9 میلیون نفر در سکونتگاه های غیر رسمی کشور زندگی می کنند به منظور توانمندسازی آنها، برنامه ریزی جدیدی آغاز شده است.

وی اظهارکرد: در این سند، ستاد اجرایی به ریاست شخص رییس جمهور و با عضویت 13 وزیر و سه معاون رییس جمهوری تشکیل و تاکنون مصوبات خوبی نیز داشته است.

مصطفایی بیان کرد: برنامه های ارایه شده در این سند، ابتدا در پنج استان سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، هرمزگان، کردستان و آذربایجان شرقی اجرا شد که تجارب خوبی نیز بدست آمد.

وی ادامه داد: در هفته گذشته، مصوبه ای برای ارایه تسهیلات ساخت و ودیعه مسکن به افراد ساکن در بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر رسمی توسط هیات دولت تصویب و ابلاغ شد که بر اساس آن افراد ساکن در این مناطق برای ساخت مسکن تسهیلات 500 میلیون ریالی، شهرهای بالای 200هزار نفر جمعیت 400 میلیون ریال و شهرهای کمتر از این جمعیت می توانند تسهیلات 300 میلیون ریالی دریافت کنند.

مصطفایی افزود: همچنین افراد ساکن در بافت های فرسوده و سکونتگاه های غیر مجاز در کلان شهرها نیز می توانند برای جابجایی از این مناطق، از وام ودیعه مسکن به مبلغ 200 میلیون ریال، در شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت، 0 15 میلیون ریال و شهرهای کمتر از این جمعیت نیز از تسهیلات 100 میلیون ریالی استفاده کنند.

در این جلسه طرح مطالعاتی بهسازی بافت های فرسوده خوزستان به تصویب رسید .

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.