جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 24990
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,137,980
معاون وزیر: 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک پرداخت می شود (چهارشنبه 1393/07/30)

ایرنا:
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تصویب طرح پرداخت 250 هزار میلیارد ریال تسهیلات به صنایع کوچک کشور خبرداد.

به گزارش ایرنا، "محمدعلی سیدابریشمی" روز چهارشنبه در شهرک صنعتی شهرکرد در دیدار با صنعتگران چهارمحال وبختیاری افزود: هیات دولت نشست های متعدد با حضور مسئولان بانکی برگزار کرده که تصویب پرداخت تسهیلات طی دو مرحله با اعتبار 100 و 150 هزار میلیارد ریال به صنایع، از نتایج آن است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک وشهرک های صنعتی ادامه داد: وزارت صنعت، معدن و تجارت برای دریافت این تسهیلات ازسوی دولت، فهرستی از مشخصات و میزان بدهی واحدهای نیازمند تسهیلات آماده کرده و در اختیار بانک های عامل قرار داده است.

سیدابریشمی با اشاره به مانع تراشی بانک ها در اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی اظهار داشت: این مشکلات ناشی از اعطای وام به افرادی است که شرایط لازم را برای دریافت اعتبارات و تسهیلات نداشتند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان فعالیت 81 هزار واحد صنعتی کوچک در کشور، افزود: در حمایت از واحدهای تولیدی حدود 120 هزار میلیارد ریال اعتبار نیز از محل درآمدهای ناشی از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها اختصاص می یابد.

سیدابریشمی در پاسخ به درخواست فعالان صنعتی چهارمحال وبختیاری درمورد ارائه خدمات زیرساختی به شهرک های صنعتی، افزود: براساس ماده 158 برنامه پنجم توسعه، شرکت شهرک های صنعتی در استان ها و دستگاه های خدمات رسان باید تا ورودی هر واحد صنعتی ارائه خدمات کند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور بازدید و بررسی روند فعالیت واحدهای صنعتی چهارمحال وبختیاری به شهرکرد سفر کرده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.