جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 16410
ميانگين بازدید: 36219
بازديد کل: 139,066,521
جمعیت جهان تا ۸۵ سال آینده به ۱۰.۴ میلیارد نفر می‌رسد (چهارشنبه 1393/08/07)

خبرگزاری فارس:
آکادمی ملی علوم آمریکا اعلام کرد، جمعیت جهان در حال حاضر رشد بالایی دارد و پیش بینی شده با این روند در سال 2100 جمعیت جهان به 10 میلیارد و 400 میلیون نفر افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، آکادمی ملی علوم ایالات متحده اعلام کرد، در حال حاضر رشد جمعیت جهان بسیار بالاست.

این مرکز تأکید کرد، این رشد جمعیت به قدری بالاست که جنگ‌ها، فجایع طبیعی و همچنین بیماری‌های همه گیر و حتی وقوع جنگ جهانی سوم نیز نمی تواند تأثیر زیادی بر جمعیت جهان بگذارد.

این آکادمی می افزاید، آمار قربانیان جنگ جهانی اول 37 میلیون نفر بر آورد شده و در جنگ جهانی دوم نیز بنا بر آمارهای گوناگون بین 50 تا 85 میلیون نظامی و غیر نظامی جان خود را از دست دادند؛ اما، بر اساس گزارش آکادمی ملی علوم در صورت تکرار مجدد این فاجعه انسانی، جمعیت جهان به میزان قابل توجهی تغییر نخواهد کرد.

آکادمی ملی علوم آمریکا اعلام کرد، در سال 2013 جمعیت جهان از مرز 7 میلیارد نفر گذشت و با این روند مرگ و میر ، باروری مادران و همچنین سن اولین باروری مادران، جمعیت جهان در سال 2100 به 10 میلیارد و 400 میلیون نفر خواهد رسید.

بر همین اساس، تغییرات آب و هوایی، جنگ ، کاهش مرگ و میر و باروری، و همچنین افزایش میانگین سنی اولین بارداری زنان در جهان تغییر اندکی در میزان کل جمعیت جهان در آینده خواهد داشت.

این گزارش می‌افزاید، جمعیت جهان در حال حاضر به قدری افزایش یافته است که کل جمعیت کنونی جهان معادل 14 درصد از کل انسان‌هایی است که از ابتدای خلقت تا کنون به وجود آمده اند.

بر اساس این گزارش علاوه بر کاهش جمعیت و اتخاذ سیاست های کنترل جمعیت، کاهش استفاده از منابع و ارتقای چرخه بازیافت می تواند شرایط بهتری را برای پایدارتری بیشتر وضعیت جهان در 85 سال آینده فراهم کند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.