جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 19404
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,268,994
نفت اپک 57 دلاری شد (چهارشنبه 1393/09/26)

اکونیوز:
قیمت نفت اوپک در ادامه کاهش های هر روز این نوع نفت، با 73 سنت کاهش 57.92 دلار در هر بشکه فروخته شد که بیش از 52 دلار از بالاترین قیمت امسال این نوع نفت کمتر است.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)، سازمان کشورهای تولید و صادرکننده نفت اوپک، در آخرین بروز رسانی سایت خود اعلام کرد، هر بشکه سبد نفتی این سازمان، روز دوشنبه با کاهش یک 73 سنت نسبت به روز پیش از آن 57.92 دلار معامله شد.
این نوع نفت روز جمعه 58.65 دلار در هر بشکه فروخته شده بود. درحالی‌‌که چیزی به پایان سال جاری میلادی باقی نمانده است، سبد نفتی اوپک بار دیگر رکورد جدیدی در کمترین قیمت در سال 2014 به ثبت رساند.
بالاترین قیمت سبد نفتی اوپک در 19 ژوئن برابر با 110.26 دلار رقم خورد. این نوع نفت از آن زمان تاکنون 52.34 دلار از ارزش خود را از دست داده است.
نفت برنت نیز در معاملات روز سه شنبه با 2.31 دلار کاهش به 58.75 دلار رسید که تا از سال 2009 تاکنون سابقه نداشته است.
برخی از پیش‌بینی‌ها نیز از نفت 30 تا 40 دلاری حکایت دارد. قیمت سبد نفتی اوپک نیز که روند کاهشی به خود گرفته است، پس از تصمیم اوپک به شدت کاهش یافت است.
این روند کاهشی که پیش از این صدای امیر کویت را نیز درآورده بود، سبب شد تا عبدالله البدری دبیرکل اوپک نیز اذعان کند که کاهش‌های قیمت نفت بیش از حد بوده است.
با این حال، وزیر نفت امارات در اظهاراتی تامل برانگیز که مطمئنا توسط سرمایه‌گذاران رصد خواهد شد و بر بازار نیز بی‌تاثیر نخواهد بود، گفت، اعضای اوپک با هر اندازه کاهش قیمت جهانی نفت، تولید خود را کاهش نخواهند داد.
این مقام نفتی اعلام کرد، اوپک پس از رسیدن قیمت به مرز 40 دلار در هر بشکه، تشکیل جلسه اضطراری خواهد داد تا کاهش تولید خود را مورد بررسی قرار دهد.
سبد نفتی اوپک متشکل از نفت صحرای الجزایر، نفت گیراسول آنگولا، نفت اورینت اکوادور، نفت سنگین ایران، نفت سبک بصره عراق، نفت صادراتی کویت، سیدر لیبی، بونی لایت نیجریه، نفت مارین قطر، نفت سبک عربستان، نفت موربان امارات و مِرِی ونزوئلا است

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.