جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 26814
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,241,171
چیت چیان: توسعه نیروگاههای کوچک از اهداف وزارت نیرو است (پنج شنبه 1393/11/09)

ایرنا:
وزیر نیرو گفت: توسعه نیروگاه ها با مقیاس کوچک از اهداف و سیاست های این وزارتخانه است و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش ایرنا "حمیدرضا چیت چیان" روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه شهید مفتح افزود: برای تامین و تولید انرژی برق به دنبال گسترش این گونه نیروگاه های مقیاس کوچک در کشور هستیم.

وی اظهار کرد: با ایجاد نیروگاههای کوچک بدنبال آن هستیم تا بتوان بیشتر از انرژی خورشید در تولید برق و رفع نیاز برخی استانها استفاده کرد.

وزیر نیرو در ادمه درباره خط انتقال پساب فاضلاب همدان به نیروگاه شهید مفتح نیز گفت: این طرح خردادماه سال آینده بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای همدان در آیین این کلنگ زنی گفت: عملیات اجرایی این طرح به صورت غیررسمی از تیرماه سالجاری آغاز شد و تاکنون نیز 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

"مرتضی عزالدین" ادامه داد: خط انتقال پساب به نیروگاه شهید مفتح دارای 46 کیلومتر طول است که تاکنون نزدیک به 11 کیلومتر آن نیز لوله گذاری شده است.

وی عنوان کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح 460 میلیارد ریال است که تاکنون 40 میلیارد ریال از آن تخصیص یافته و بر اساس برنامه ریزی ها تا سال آینده این طرح بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: سالانه در تصفیه خانه همدان 45 میلیون مترمکعب پساب تولید می شود که 15 میلیون مترمکعب از این میزان سهمیه نیروگاه مفتح بوده و از طریق این خط به نیروگاه مفتح همدان منتقل می شود.

وی عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح همدان برای تولید برق سالانه 10 میلیون مترمکعب آب از چاه‎های دشت کبودراهنگ برداشت می‎کرد که با اجرای این خط درب تمامی چاه های غیرمجاز مسدود شده و فشار کمتری به منابع زیرزمینی وارد می‎شود.

وزیر نیرو در سفر یک روز خود به استان همدان پس از کلنگ زنی این طرح از سد تالوار بازدید و سد سرابی تویسرکان را نیز افتتاح خواهد کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.