جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 21914
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,886,423
تحقق اقتصادمقاومتی با توسعه تعاونی ها (چهارشنبه 1393/12/06)

اکونیوز:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه و تحقق اقتصاد مقاومتی را از طریق توسعه شبکه تعاونی ها امکانپذیر دانست و گفت: وزارت تعاون تلاش می کند تا تسهیل گر توسعه تعاونی ها باشد.

به گزارش خبرگزاری اقتصاد ایران ، علی ربیعی در نخستین نشست سالانه تعاونگران با تاکید بر اهمیت بخش تعاون اظهار کرد: برای توسعه تعاون در کشور باید جنبش اجتماعی ایجاد کنیم؛ به طوری که قدرت خود را برای حمایت از بخش تعاون و تعاونی‌ها افزایش و اتصالات درون تعاونی را افزایش دهیم.
وی افزود: تعاون موضوعی است که می‌تواند زندگی مردم را بهبود بخشد، کار ایجاد کند، مشارکت اجتماعی و اقتصادی را افزایش دهد و در نهایت موجب توزیع عادلانه تر ثروت شود.
ربیعی حضور موثر تعاونگران در انتخابات اتاق تعاون ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: به منظور رشد و شکوفایی بخش تعاون نیازمند تقویت تشکل‌های تعاونی هستیم به نحوی که بخش دولتی حامی و پشتیبان تعاونی‌ها و پشت سر تشکل‌ها باشد.
وزیر تعاون با تاکید بر دستیابی تعاونی‌ها به جایگاه حقیقی خود، اظهار کرد: فعال شدن بخش تعاون زمینه ایجاد اشتغال مولد و پایدار را فراهم و رفاه اجتماعی در جامعه را محقق می‌کند.
به گفته وی از طریق توسعه شبکه تعاونی‌ها می‌توان به اهداف اقتصاد مقاومتی دست یافت.
ربیعی در بخش دیگری از سخنان خود کلید ارتقای جایگاه اقتصادی و توجه به محرومان را در بخش تعاون دانست و افزود: نگرانیم که مبادا موضوع محرومان فراموش شود، زیرا پس از انقلاب قرار بر بهبود وضعیت محرومان بود.
به گفته ربیعی برای تحقق توانمندی باید موضوع رفع محرومیت را به تعاون گره زد، زیرا تصویر تابلویی از توسعه که محرومان در آن فراموش شوند قابل قبول نیست و امام خمینی (ره) این روش را نمی پذیرفتند.
وزیر تعاون، کار ورفاه اجتماعی با بیان اینکه کارفرمایان قبل از انقلاب در بنگاه‌های اقتصادی دارای قدرت بالایی بودند، تصریح کرد: امروز کارگران، کارفرمایان واقعی هستند و اگر غفلت کنیم فقر و محرومیت افزایش می‌یابد.
به گفته ربیعی هم اکنون برخی از شهرهای کشور تنها 30 درصد پوشش بیمه‌ای دارند در صورتی که برای رفع محرومیت از جامعه باید جهت گیری‌ها به سمت و سوی ارتقای رفاه و زندگی مردم باشد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.