جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 17402
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,167,065
صادرات 170 تن زعفران در سال 93/ نوسان قیمت زعفران مانع صادرات پایدار است (چهارشنبه 1394/02/02)

خبرگزاری فارس:
رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران با اشاره به صادرات ۱۷۰ تن زعفران گفت: دلالان و واسطه‌ها نقش عمده‌ای در نوسان قیمت این محصول دارند و این امر مانع جدی صادرات پایدار است.

غلامرضا میری رئیس اتحادیه صادرکنندگان زعفران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، گفت: سال گذشته از استان خراسان رضوی حدود 148 تن و 675 کیلو به ارزش 213 میلیون دلار زعفران صادر شد که این رقم حکای از رشد 27 درصدی صادرات این محصول از این استان است.

وی با بیان اینکه حدود 90 درصد زعفران تولیدی و صادراتی از خراسان رضوی تأمین می‌شود، گفت: با احتساب حدود 15 تن زعفران صادراتی از استان‌هایی غیر خراسان رضوی می‌توان میزان صادرات زعفران در سال 93 را حدود 170 تن عنوان کرد.

رئیس اتحادیه صادر‌کنندگان زعفران با انتقاد از نوسان قیمت زعفران، گفت: دلالان و واسطه‌ها نقش عمده‌ای در نوسان قیمت این محصول دارند و این امر مانع جدی صادرات پایدار است.

میری بیان داشت: قیمت هر کیلوگرم زعفران دسته خریداری شده از کشاورزان و دلالان 4 میلیون و 300 تا 4 میلیون و 350 هزار تومان و قیمت زعفران پوشال 5 میلیون و 150 هزار تا 5 میلیون و 600 هزار تومان است.

وی افزود: همچنین قیمت هر کیلوگرم زعفران سرگل 5 میلیون و 200 تا 5 میلیون و 400 هزار تومان و قیمت هر کیلو‌گرم زعفران نگین 5 میلیون و 800 تا 6 میلیون و 300 هزار تومان در نوسان است.

رئیس اتحادیه زعفران‌کاران تصریح کرد: از اسفند ماه تاکنون هر کیلوگرم زعفران با رشد 10 درصدی قیمت مواجه بوده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.