جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 16929
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,907,530
اسامی120 تا 130 شرکت در فهرست واگذاری سال 94 قرار گرفت (جمعه 1394/02/04)

ایرنا:
معاون سازمان خصوصی سازی گفت: اسامی حدود 120 تا 130 شرکت در سال 94 در فهرست واگذاری های سازمان خصوصی سازی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ داود خانی افزود: آگهی واگذاری این شرکت ها پس از آماده سازی، اصلاح ساختار و قیمت گذاری و نیز تایید هیات واگذاری در روزنامه ها درج و پس از آن عرضه سهام دولتی انجام می شود.

وی ادامه داد: از ابتدای تشکیل سازمان خصوصی سازی تاکنون، حدود 1150 شرکت دولتی در لیست واگذاری ها قرار گرفته و کار واگذاری آنها انجام شده و از این تعداد، تنها 10 درصد باقی مانده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و امور پشتیبانی سازمان خصوصی سازی، افزود: به طور معمول با توجه به برگزاری فصل مجامع در خرداد و تیرماه هر سال، حجم واگذاری های بلوکی دولتی کاهش می یابد که امری طبیعی است و پس از فصل مجامع عرضه های سازمان خصوصی سازی شدت می گیرد.

وی ادامه داد: سال گذشته حجم زیادی از سهام شرکت های دولتی که بالغ بر 30 هزار میلیارد تومان برآورد می شود توسط این سازمان قیمت گذاری و عرضه شد که به دلایل مختلف از جمله شرایط اقتصادی کشور و نیز شرایط بورس بیش از 4 هزار میلیارد تومان آن به بخش خصوصی واگذار شد.

خانی با اشاره به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید در راستای اجرای اصل 44، تقویت بخش خصوصی است، گفت: براین اساس در سال 93 هیچ سهم دولتی بابت رد دیون دولت به صورت مستقیم یا غیرمستقیم واگذار نشده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.