جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 6624
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,119,614
پرداخت پنج هزار و 900 میلیارد تومان خسارت بیمه در سال گذشته (سه شنبه 1394/03/05)

ایرنا:
مدیرعامل بیمه ایران گفت: این شرکت درسال 93 بیش از 5900 میلیارد تومان به بیمه گذاران و زیان دیدگان خود خسارت پرداخت کرده است.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی بیمه ایران، محمود امراللهی درجلسه اهدای خسارت به کرمان موتور، با اشاره به اینکه بزرگترین خسارت صنعت بیمه کشور در سال گذشته توسط این شرکت پرداخت شده است، افزود: این خسارت مربوط به شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بود که بیمه ایران آن را پرداخت کرد و رضایت بیمه گذار جلب شد.

وی در تشریح اقدامات بیمه ایران درسال 93 به طراحی "بیمه مان" جدیدترین بیمه زندگی این شرکت اشاره کرد وگفت: از آنجا که مهم ترین اولویت مدیریت جدید فراگیر کردن بیمه زندگی درکشور بود این بیمه نامه پس از مطالعات کارشناسی فراوان و رفع نواقص بیمه نامه های قبلی طراحی و روانه بازار شد.

مدیرعامل بیمه ایران با بیان اینکه این بیمه نامه تعهدات سنگینی برای بیمه ایران خواهد داشت، تصریح کرد: خوشبختانه هموطنان از این طرح استقبال خوبی کرده و فروش خوبی هم داشته لذا امیدواریم این روند تا تحقق شعار" هر ایرانی یک بیمه مان "ادامه پیدا کند.

یادآور می شود شرکت کرمان موتور سال گذشته دچار آتش سوزی شد. شدت آتش سوزی این واحد صنعتی به حدی بود که دود آن از فاصله چند کیلومتری محور بم - زاهدان قابل رویت بود.

آتش سوزی دراین واحد صنعتی دست کم سه ساعت به طول انجامید و سرانجام با تلاش آتش نشانان شهرهای بم، بروات و ارگ جدید و رستم آباد مهار شد.

بیمه ایران در همین راستا 68 میلیارد و 421 میلیون و 805 هزار و 900 ریال به این شرکت خسارت پرداخت کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.