جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 15559
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,906,160
عملیات احداث شهرک صنعتی شهریار با حضور وزیر صنعت آغاز شد (سه شنبه 1394/03/05)

ایرنا:
عملیات احداث شهرک صنعتی شهریار روز سه شنبه همزمان با سفر رییس جمهوری به شهرستان های غرب استان تهران در مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس شرکت شهرک های صنعتی ایران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران افزود: شهرک صنعتی شهریار در زمینی به مساحت سه هزار هکتار احداث می شود.

وی با اشاره به کاشت نهال در 10 هکتار از محدوده این شهرک اظهار کرد: این شهرک در 15 کیلومتری شهریار و در سه مرحله احداث می شود.

وی با بیان اینکه فاز اول این شهرک شامل 800 هکتار است، گفت: واحدهای صنعتی این شهرک در قالب قطعات دو هزار و 500 مترمربعی تقسیم به متقاضیان واگذار می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه این شهرک صنعتی نقش موثری در ساماندهی صنایع اطراف شهرستان تهران دارد گفت: همه مطالعات زیست محیطی، ترانزیت و حمل و نقل کالا و استقرار و اسکان واحدهای صنعتی مرتبط با این شهرک انجام شده است.

به گفته نعمت زاده، مراحل بعدی احداث این شهرک با تملک مابقی اراضی (دو هزار و 200 هکتار) که در تملک شهر جدید پرند قرار دارد، عملیاتی و اجرا خواهد شد.

وزیر صعت ، معدن و تجارت همچنین از اقدامات انجام شده برای تملک زمین دو شهرک صنعتی به مساحت 800 هکتار در ملارد و سه هزار هکتار در صفادشت خبر داد و گفت: عملیات احداث این دو شهرک نیز نیمه دوم امسال آغاز می شود.

نعمت زاده با بیان اینکه احداث شهرک های صنعتی مانع از تخریب باغ های اطراف تهران خواهد شد افزود: کار واگذاری زمین های شهرک صنعتی شهریار از نیمه دوم امسال آغاز و براساس برنامه ریزی انجام شده بخش زیادی از واحدهای صنعتی این شهرک سال آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر 19 درصد از تولید ناخالص ملی کشور را تولیدات صنعتی تشکیل می دهند گفت: اگر بخواهیم صادرات غیرنفتی را توسعه دهیم باید در مرحله اول صنعت کشور گسترش یدا کند.

مراسم آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهریار طی مراسمی با حضور حسین گروسی نماینده مردم ملارد، شهریار و شهرقدس در مجلس شورای اسلامی، سید محمدعلی سید ابریشمی مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران، محمدرضا مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، علی سلیمانی مدیر عامل شهرک های صنعتی استان تهران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.