جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 24648
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,137,638
قیمت طلا به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسید (چهارشنبه 1394/03/06)

سایت طلا :
قیمت جهانی طلا پس از کاهش 2 درصدی در مبادلات روز سه شنبه، امروز چهارشنبه نیز نزدیک به پایین ترین سطح در 2 هفته اخیر رسیده است.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، تقویت گمانه زنی ها نسبت به افزایش نرخ بهره آمریکا طی ماه های آینده تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته و این مساله موجب شده است تا قیمت طلا با افت شدیدی روبرو شود.

بر اساس این گزارش قیمت طلا در مبادلات روز گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته که این میزان کاهش از 30 آوریل تاکنون بی سابقه بوده است.

قیمت هر اونس طلا امروز به کمتر از 1188 دلار رسیده که نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشته است. قیمت طلا روز گذشته برای لحظاتی به کمتر از 1185 دلار رسید که این پایین ترین قیمت طلا از 12 می به شمار می رود.

انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا نیز تاثیر زیادی بر افزایش ارزش دلار داشته است. شاخص اعتماد مصرف کننده در آمریکا طی ماه آوریل با افزایش روبرو شده است.

روسیه نیز بار دیگر طی ماه آوریل میزان ذخایر طلای خود را افزایش داده است. اظهارات جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا مبنی بر احتمال افزایش نرخ بهره طی ماه های آینده فشار زیادی بر قیمت طلا وارد کرده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.