جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 7724
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,192,051
ارایه خدمات پستی به مودیان مالیاتی تا پایان تیرماه (دوشنبه 1394/04/08)

پایگاه اطلاع رسانی دولت :
معاون فنی مدیرعامل پست گفت: مودیان مالیاتی تا پایان تیرماه سال جاری می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند.

معاون فنی مدیرعامل پست گفت: مودیان مالیاتی تا پایان تیرماه سال جاری می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور اظهارنامه مالیاتی خود را تکمیل کنند.
بوداغی معاون فنی مدیرعامل در تکمیل خبر فوق افزود: براساس همکاری مشترک پست و سازمان امور مالیاتی کشور، همچون سال های گذشته، مودیان امور مالیاتی می توانند با مراجعه به دفاتر پستی سراسر کشور و سامانه مالیاتی مراحل پرونده خود را تکمیل کنند.

به پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از گزارش مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت ارتباطات ،وی هدف از ایجاد تعامل میان سازمان امور مالیاتی کشور با پست را سرویس دهی بهینه، دقیق، سریع و با کیفیت برشمرد و افزود: با اجرای این طرح تعاملات حضوری با مودیان مالیاتی حذف و تعاملات الکترونیکی جایگزین خواهد شد.

معاون فنی با اشاره به این که همکاری دو طرف وارد فاز جدیدی شده که قطعاً نتایج خوبی را برای مردم به همراه خواهد داشت تصریح کرد: با این کار گامی بلند در راستای تحقق دولت الکترونیک برداشته می‌شود.

بوداغی گستردگی و پراکندگی واحدهای پستی و امنیت این شبکه را از دلایل اصلی واگذاری خدمت مربوطه به پست دانست و اظهار داشت: با توجه به تجربیات همکاری موفق گذشته، دو سازمان در این زمینه، طی سال جاری سازمان امور مالیاتی کشور تصمیم به اجرای اولین مرحله از ساماندهی امور ارایه خدمات الکترونیک به مودیان خود کرد که در این چارچوب مقرر شد با همکاری دفاتر و مراکز پستی خدمات الکترونیکی به مودیان ارایه کند.

معاون فنی پست، سازمان امور مالیاتی را از شرکای خوب پست در انجام خدمات نیابتی برشمرد و گفت: با هماهنگی به عمل آمده با سازمان امور مالیاتی پست در شهر تهران و برخی از مراکز استان ها و شهرستان ها ،در مراکز امور مالیاتی مستقر و خدمت رسانی می نماید .

وی با بیان این که این خدمت که به صورت خاص به هموطنان ارایه می شود و واحدهای ارایه کننده خدمات دوره‌های آموزشی لازم را پیش از شروع طرح فرا گرفته اند؛ خاطرنشان کرد: براساس این همکاری فرایندهای الکترونیکی از جمله ثبت نام و تشکیل پرونده الکترونیک،تسلیم اظهارنامه الکترونیکی در کلیه منابع مالیاتی، پرداخت الکترونیکی مالیات، تسلیم الکترونیکی فهرست های مالیات حقوق کارکنان، تسلیم الکترونیکی صورت معاملات فصلی،‌ انجام الکترونیکی تمامی فرایندهای مالیاتی مشاغل خودرو، دسترسی الکترونیکی به خلاصه پرونده مالیاتی مودیان ،ثبت الکترونیکی ،نصب و بهره برداری از صندوق‌ها نرم افزارهای فروش از طریق پایگاه اینترنتی عملیات الکترونیکی مودیان ارایه می شود.

وی هدف نهایی این خدمات را رضایت مودیان دانست و اظهار امیدواری کرد: با گسترش تعامل بین دو سازمان خدمات درخور و مطلوبی به هموطنان ارایه و منافع دو سازمان به بهترین نحو تامین می شود.

گفتنی است؛ طرح مالیات بر مشاغل خودرو از اواسط خردادماه سال جاری در سراسر کشور آغاز شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.