جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 419
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,150,082
نخستین کارخانه آنتیموان کشور در سیستان وبلوچستان درمرحله تولید شمش است (دوشنبه 1394/04/08)

ایرنا :
بخشدار بخش صابری شهرستان نیمروز در سیستان وبلوچستان گفت: روند اجرایی نخستین کارخانه آنتیموان کشور در دهستان سفیدآبه بسیار خوب پیش می رود و اکنون در مرحله تولید آزمایشی شمش آنتیموان است.

ابوذر شه بخش روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آنتیموان شبه فلزی با کاربردهای راهبردی و مهم است که از آن در صنایع نیمه هادی، تولید دیودها،خازن ها، موج یاب های مادون قرمز، آلیاژهای ضد اصطکاک و نیز در صنایع نظامی و جنگ افزار کوچک استفاده می شود.

وی افزود: ساختمان کارخانه آنتیموان سفیدآبه کاملا ساخته شده و بهره برداری از معدن و تولید آزمایشی شمش آنتیموان در حال اجرا است.

وی ادامه داد: هدف از راه اندازی این کارخانه بررسی وضعیت بهره برداری مناسب از ماده معدنی آنتیموان در استان است و در صورت مطلوب بودن نتایج، چهار معدن دیگر نیز در سطح استان شامل لخشک در سیستان، شورچاه در 60 کیلومتری جنوب زاهدان، باعوت در 60 کیلومتری شمال زاهدان و سفید سنگ در 65 کیلومتری جنوب شرق زاهدان که در مرحله اکتشاف و صدور مجوز است، راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: هم اینک در کارخانه سفیدآبه که با بودجه 60 میلیارد ریالی راه اندازی شده است 20 نفر به طور مستقیم و بیش از 40 به طور غیر مستقیم فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این کارخانه اولین کارخانه تولید شمش آنتیموان در کشور است، تصریح کرد: قیمت هر تن شمش آنتیوان بین 9 هزار و 600 تا 10 هزار دلار است.

بخشدار صابری با بیان اینکه چین نخستین کشور تولید کننده آنتیموان در دنیا است افزود: این در حالی است که 10 درصد از منابع آنتی موان دنیا در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد.

دهستان سفیدآبه در بخش صابری شهرستان نیمروز در شمال استان سیستان و بلوچستان و در مسیر راه زاهدان- خراسان قرار دارد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.