جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 18174
ميانگين بازدید: 34315
بازديد کل: 139,167,837
بازار ایتالیا به روی محصولات ایرانی باز است (سه شنبه 1394/11/20)

ایرنا:
رئیس سازمان تجارت ایتالیا در دومین همایش فعالان تجاری ایران و ایتالیا در تهران گفت که بازار کشورش به روی محصولات ایرانی باز است و با اشتیاق از ورود محصولات ایرانی استقبال می شود.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «ریکاردو مونتی» افزود: دوستان ایرانی، امکان تجارت را با ایتالیا دست کم نگیرند، دولت ایتالیا، بر اساس توافق هایی که صورت می گیرد، راه را برای بازرگانان ایرانی هموار خواهد کرد.
وی ادامه داد: برای دوستان ایتالیایی نیز، بازگشایی اقتصاد ایران، فرصت بی نظیری برای کسب و کار فراهم آورده که بهره برداری از این فرصت استثنایی و یگانه به نفع هر دو کشور ایران و ایتالیا است و باید در استفاده از این موقعیت، بسیار جدی بود.
مونتی تاکید کرد، شرکت های ایرانی و ایتالیایی بسیار خرسندند که فرصتی فراهم آمده تا همدیگر را بشناسند و از این فرصت برای همکاری های آینده بهره ببرند.
رئیس سازمان تجارت ایتالیا گفت، فقط 57 شرکت نفت و گاز ایتالیا به اینجا آمده اند که در زمینه های مهندسی، تجهیزات، پالایش و استخراج پیشتاز هستند و اشتیاق فراوان برای سرمایه گذاری دارند.
مونتی گفت: ایتالیا در صنایع مختلف غذایی از جمله گوشت، لبنیات، غلات و شکر از پیشتازان جهان به شمار می رود و در صنعت بسته بندی و فناوری های مرتبط با صنعت غذا بسیار توانا است.
وی تاکید کرد: شرکت های فعال ایتالیایی در زمینه محصولات غذایی آماده سرمایه گذاری مستقیم در ایران هستند و متقابلا این آمادگی وجود دارد که ایتالیا نیز پذیرای شرکت های ایرانی در این کشور برای پیشبرد گفت و گوهای تجاری باشد.
هیات 310 نفره ایتالیایی مشتمل بر 197 شرکت فعال در زمینه های کشاورزی، حمل و نقل، نفت و گاز و عمرانی و زیربنایی، روز گذشته (دوشنبه) وارد تهران شد. سفر این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا، صورت می گیرد.
ایران و ایتالیا در پایان همایش فعالان تجاری دو کشور که صبح روز سه شنبه در محل هتل اسپیناس تهران برگزار شد، چهار تفاهمنامه همکاری در حوزه های راه آهن، خدمات پس از فروش، نفت و گاز و همچنین برگزاری نمایشگاه امضا کردند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.