جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 21094
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,945,260
حجتی:ایران و ایتالیا کشمش وخرما را بسته بندی و به اروپا صادرمی کنند (سه شنبه 1394/11/20)

ایرنا:
محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی گفت: ایران و ایتالیا در زمینه فرآوری، بسته بندی و عرضه محصول های خرما، کشمش، زعفران و پسته به بازارهای اروپایی همکاری می کنند.


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، حجتی روز سه شنبه در حاشیه همایش دوم فعالان اقتصادی ایران و ایتالیا که صبح امروز در محل هتل اسپیناس تهران برگزارشد، در جمع خبرنگاران افزود: ایتالیا به دلیل داشتن توانمندی بالا در حوزه بسته بندی می تواند در همکاری دوجانبه با ایران زمینه صادرات بیشتر این محصول ها را به بازارهای اروپایی فراهم کرده و حضور ایران را در بازارهای اروپایی هموار کند.
وی با بیان اینکه همکاری ایران و ایتالیا به دو بخش قبل از تولید محصول و پس از تولید آن برخواهد گشت، گفت: سرمایه گذاری مشترک، انتقال تکنولوژی برای تولید محصول های بهتر در بخش قبل از تولید مورد توجه خواهد بود.
حجتی افزود: سرمایه گذاری مشترک و انتقال تکنولوژی های تازه در باره تولید محصول های کشاورزی سبب خواهد شد مشکل هایی که اکنون با آنها دست به گریبان هستیم برطرف شده و روند تولید محصول های کشاورزی ایران پیشرفته تر شود.
وزیر جهاد کشاورزی خاطر نشان کرد: مسائل مربوط به داخل مزرعه نیز در این همکاری ها مورد توجه قرار خواهد گرفت و دنبال آن هستیم با انتقال تکنولوژی از ایتالیا روند تولید بذر و تغذیه گیاه را در کشور بهبود دهیم و محصول با کیفیت مناسب عرضه کنیم.
وی توجه به فرآوری و بسته بندی محصول های کشاورزی را بخش دوم همکاری های دوجانبه با ایتالیا ذکر کرد و افزود: بازاریابی برای محصول ها نیز در این همکاری ها مورد توجه طرفین قرار خواهد گرفت.
حجتی گفت: کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس باید در این بازاریابی ها مقصد صادرات محصول های کشاورزی ایران باشند.
وزیر جهاد کشاورزی تاکید کرد بسته بندی مناسب، تولیدات کشاورزی ایران را روانه بازارهای بین المللی خواهد کرد.
هیات 310 نفره ایتالیایی از 197 شرکت روز گذشته (دوشنبه ) وارد تهران شد و سفر این هیات دو هفته بعد از سفر هیات ایرانی به ایتالیا، صورت می گیرد.
دستاورد سفر حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری و هیات بلندپایه همراه به ایتالیا امضای 18.4 میلیارد دلار قرارداد در حوزه های مختلف بود.
پیش بینی شده است در سفر هیات ایتالیایی به ایران در مورد قراردادهایی جدید که مهمترین آنها مربوط به نفت و انرژی است، مذاکره شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.