جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 1866
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,251,456
افزایش تولید پلیمر و پتروشیمی به 130 میلیون تن در افق 1404 (چهارشنبه 1394/11/21)

ایرنا:
معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه هم اکنون 51 میلیون تن مواد پلیمری و پتروشیمی در کشور تولید می شود گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این رقم در افق 1404 به 130 میلیون تن خواهد رسید.


به گزارش ایرنا حسین ابویی مهریزی روز چهارشنبه در آیین افتتاح واحد تولیدی گرانول مروارید در شهرک صنعتی تفت در استان یزد افزود: با توجه به خشکسالی کشور و استان یزد باید همراه با مقتضیات اقلیمی حرکت شود و نباید صنایع پر آبخواه در استانهای کم آب بویژه یزد احداث و راه اندازی شود.
وی اظهار کرد: صنایع بازیافت پلیمری از جمله صنایعی است که قابلیت احداث در استان یزد را دارد و می تواند ضمن سود آوری اشتغالزایی هم داشته باشد.
ابویی مهریزی تصریح کرد: توجه به بحث های محیط زیستی و همچنین فعالیت های کم آبخواه و استفاده از فناوری جدید از اولویت های مهم وزارت صنعت، معدن و تجارت است.
وی با تاکید بر روی آورن به صنایع کم آبخواه و صرفه اقتصادی این صنایع خاطرنشان کرد: برهمین اساس باید صنایع به این سمت حرکت کنند.
با حضور معاون برنامه ریزی وزیر صنعت، معدن و تجارت شرکت صنعتی گرانول مروارید یزد در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با ظرفیت سالانه 6 هزار تن انواع گرانول و سرمایه گذاری ثابت 20 میلیارد ریال و سرمایه گذاری یک میلیون دلار به بهره برداری رسید.
این شرکت برای بیش از یکصد نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.
همچنین شرکت فولاد الماس یزد در شهرک صنعتی فولاد اشکذر با حضور معاون وزیر به بهره برداری رسید، این شرکت با ظرفیت 6 هزار تن انواع فولاد و سرمایه گذاری 246 میلیارد ریال برای 65 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
از دیگر برنامه های معاون وزیر صنعت در یزد افتتاح لیلیان بافت یزد و کاشی امین میبد در سفر یکروزه به این استان است.
گرانول، نوعی از شکل پلیمر بدست آمده در پتروشیمی است که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود .
گرانولهای پلاستیک گلوله های کوچکی از پلاستیک هستند که داخل دستگاههای مختلف شکل دهی پلاستیک ریخته شده و به انواع مختلف قطعات تبدیل میشوند.
هم اکنون سه هزار و 560 واحد صنعتی در این استان وجود دارد این رقم چهار درصد واحد های صنعتی کشور را شامل می شود.
همچنین از لحاظ تعداد و حجم سرمایه گذاری واحدهای صنعتی 3.3 درصد کل سرمایه گذاری صنعتی کشور را تشکیل می دهد.
افزون بر 97 هزار نفر در واحدهای یاد شده اشتغال دارند که این میزان اشتغال 3.7 درصد کل اشتغال مستقیم صنعتی کشور را به خود اختصاص داده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.