جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 6545
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,871,054
رشد ناچیز اقتصاد ایران در سال گذشته (دوشنبه 1395/03/03)

اکونیوز:
موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور با برآورد رشد ۰.۴ درصدی برای اقتصاد ایران در سال گذشته پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال جاری به ۳.۸ درصد برسد.

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران، موسسه تحقیقاتی بیزینس مانیتور با اشاره به این که اقتصاد ایران طی 5 سال آینده یکی از بالاترین نرخ های رشد در منطقه خاورمیانه را تجربه خواهد کرد پیش بینی کرد رشد اقتصادی ایران در سال جاری میلادی به 3.8 درصد برسد.
این موسسه رشد اقتصادی ایران در سال گذشته را 0.4 درصد برآورد کرده است.
بر اساس این گزارش با وجود رشد 3.8 درصدی اقتصاد ایران در سال جاری میلادی تولید اسمی ناخالص داخلی ایران 42 میلیارد دلار کاهش خواهد یافت و از 465 میلیارد دلار در سال گذشته به 423 میلیارد دلار طی امسال می رسد.
بیزینس مانیتور نرخ تورم ایران در سال 2015 را 12 درصد برآورد و پیش بینی کرده است این رقم در سال جاری به 10 درصد کاهش یابد.
کسری بودجه دولت در سال گذشته معادل 4.5 درصد تولید ناخالص داخلی بوده که انتظار می رود این رقم طی امسال به 4.7 درصد افزایش یابد.
تراز حساب های جاری ایران نیز منفی 0.6 درص تولید ناخالص داخلی در سال 2015 بوده است و پیش بینی شده است کسری تراز حساب های جاری ایران در سال جاری به 0.8 درصد تولید ناخالص داخلی برسد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.