جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 23624
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,136,614
همكاري هاي ايران و عراق براي تسهيل در رفت و آمد زوار اربعين /نخست وزير عراق: براي اخراج تروريست ها از منطقه تصميمات جدي اتخاذ كرده ايم (سه شنبه 1396/03/30)

پایگاه اطلاع رسانی دولت:
معاون اول رييس جمهور و حيدر العبادي نخست وزير عراق عصر امروز (سه شنبه) در پايان مذاكرات مشترك و در جمع خبرنگاران بر گسترش مناسبات اقتصادي، سياسي و فرهنگي و نيز مبارزه با تروريسم تاكيد كردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت ،دكتر اسحاق جهانگيري با تبريك پيروزي هاي دولت و ملت عراق در مبارزه با تروريسم به خصوص در مقابله عليه داعش در موصل اظهار داشت: مطمئنم در سايه ي اين پيروزي ها ثبات و امنيت براي عراق و كل منطقه به ارمغان آمده و انسجام عراق روز به روز بيشتر خواهد شد.
معاون اول رييس جمهور با اشاره به گفتگوهاي صورت گرفته در مذاكرات مشترك هيات هاي دو كشور تصريح كرد: در اين مذاكرات درباره ي موضوعات مختلف از جمله مسائل بانكي،‌ توسعه ي همكاري هاي نفتي، صادرات گاز، احداث خط ريلي شلمچه ـ بصره، مقابله با ريزگردها و احياء اروند رود گفتگو شد كه اميدوارم با پيگيري هاي دو طرف،‌ شاهد حل مسائل و ارتقاء سطح روابط باشيم.
دكتر جهانگيري همچنين گفت: در اين جلسه براي حل مشكلات زائران ايراني بويژه در زمان اربعين تبادل نظر كرديم و اميدواريم با همكاري وزارتخانه هاي كشور و خارجه ي دو طرف اين مسايل مرتفع شود و زوار بتوانند با شرايط بهتري به زيارت اماكن متبركه بروند.
نخست وزير عراق نيز در اين نشست مطبوعاتي هدف از سفر خود به تهران را تقويت روابط دو جانبه و ابراز همدردي و تسليت به خاطر اقدام تروريستي داعش در حرم مطهر امام (ره) و مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد و گفت: شيوع اين رفتارها دو كشور را مجاب مي كند كه همكاري هاي خود را براي نابودي تروريست ها در منطقه افزايش دهند و تصميمات جدي تري در اين زمينه اتخاذ كنند.

حيدر العبادي افزود: پس از نابودي تروريسم بايد به دنبال ثبات، استقرار و بازسازي عراق باشيم و در اين زمينه همكاري هاي گسترده اي با جمهوري اسلامي ايران خواهيم داشت.
نخست وزير عراق با اشاره به تلاش براي حل برخي مشكلات در آينده نظير بيابان زدايي و مناسبات بانكي، از برداشتن موانع پيش روي سرمايه گذاران و پيمانكاران ايراني خبر داد و افزود: ما به دنبال احداث خط لوله گاز از ايران به جنوب و پايتخت عراق هستيم.
حيدر العبادي ضرورت لايروبي اروند و احياي كشتيراني در اين رودخانه را خاطرنشان ساخت و گفت: دو كشور تصميم گرفته اند تا بقاياي بجاي مانده از جنگ ويرانگر ميان دوكشور را از اروند رود پاكسازي كنند تا اين رودخانه بار ديگر مورد استفاده قرار گيرد.
نخست وزير عراق همچنين در زمينه ارايه تسهيلات به زوار ايراني و تامين امنيت آنها،‌گفت: ملت عراق مفتخر است كه ميزبان زائران اماكن متبركه از ايران و ساير مليت ها باشد و در اين راستا تلاش كرده ايم با فعال كردن كنسولگري در نقاط مختلف و صدور ويزا ، سفر ميليون ها زائر را تسهيل كنيم.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.