جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 23597
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,136,587
دعوت نهادهای اقتصادی و صنفی از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس (چهارشنبه 1396/03/31)

ایرنا:
سازمان ها و نهادهای اقتصادی و تشکل ها و اصناف بخش خصوصی با انتشار بیانیه های جداگانه مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.


به گزارش چهارشنبه ایرنا، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، تصریح کرد: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز وحدت همه انسان‌های حقیقت‌خواه و عدالت‌دوست، روز بازتاب خشمِ خروشانِ خلق های ستم دیده است.
در ادامه بیانیه «سیدمحمود نوابی» آمده است: حضور فعالانه همه ما لبیک به ندای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و رهبر معظم و فرزانه انقلاب حضرت آیت اللّه خامنه ای مدظله‌العالی و طنین فریاد ماندگار شهدای انقلاب اسلامی است و سهم کوچکی از وظیفه مذهبی و ملی هر مسلمان به شمار می‌رود.

** روز مقابله مستضعفان با استکبار
سازمان اداری و استخدامی کشور در بیانیه ای یادآوری کرد: امام خمینی (ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران مبدل کردند.
در این بیانیه آمده است: با گذشت 39 سال از انقلاب اسلامی، روز قدس نماد همبستگی ملی و جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی شده است و در سرتاسر جهان صدای حمایت از مظلومیت مردم فلسطین به گوش می رسد.
سازمان اداری و استخدامی کشور از آحاد ملت ایران خواست با شرکت در راهپیمایی روز قدس بر «استمرار مبارزه با رژیم اشغالگر و تروریسم کور» تاکید کنند.

**حضور بازاریان و کاسبان در راهپیمایی روز قدس
اتاق اصناف ایران نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد: حمایت از ملت فلسطین و گروه‏های مبارز فلسطینی برای همبستگی و ایستادگی یکپارچه برابر رژیم صهیونیستی اشغالگر قدس و افشای هویت و نیات نامشروع این رژیم و بهره‌برداری صهیونیست‌ها از جریانات تکفیری – تروریستی به منظور برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و عربی، از جمله موارد مهمی است که باید در روز قدس امسال مورد توجه قرار گیرد.
این بیانیه می افزاید: آیین روز قدس یکی از مراسم های دندان‌شکن و ابهت‌آفرین جهان اسلام در برابر جهان کفر و الحاد است و فعالان صنفی همچون دیگر قشرهای جامعه و دوشادوش ملت شریف ایران در این راهپیمایی و گردهمایی عظیم شرکت می کنند.
در پایان این بیانیه آمده است: اتاق اصناف ایران با گرامیداشت این روز مبارک از آحاد مردم آزاده جهان بویژه ملت شریف ایران دعوت می‌کند با شرکت گسترده در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس، حمایت و پشتیبانی خود را از آرمان فلسطین و قدس شریف و مبارزات مشروع و قهرمانانه علیه اشغالگران صهیونیست اعلام کنند.
به گزارش ایرنا، حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذاری جمهوری اسلامی ایران، شانزدهم مرداد سال 1358 هجری خورشیدی مصادف با سیزدهم رمضان 1399 هجری قمری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کردند و آن را روز حیات اسلام نامیدند.
تا امروز، هرساله نه فقط ایرانیان بلکه مستضعفان و آزادیخواهان بسیاری از کشورهای جهان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با فریاد خود همبستگی بین‌المللی و جهانشمولی را در حمایت از حقوق قانونی مردم فلسطین اعلام می کنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.