جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 9982
ميانگين بازدید: 35570
بازديد کل: 139,089,578
رسانه رسمی چین: بازار فرش ایران مهمترین بازار صادراتی دنیا است (شنبه 1396/05/28)

ایرنا :
خبرگزاری رسمی چین در گزارشی با اشاره به صادرات 89 میلیون دلاری فرش ایران ظرف مدت 4 ماه، از بازار فرش کشورمان به عنوان یکی از مهمترین بازارهای صادراتی فرش دنیا نام برده است.

به گزارش ایرنا، «شین هوا» در گزارشی که روز شنبه منتشر شده، اعلام کرد که بر اساس شواهد موجود کشورهای اروپایی عمدتا از خریداران بزرگ فرش ایران هستند و فرش فروشان ایرانی قصد دارند بخش عمده ای از بازارهای آسیای جنوب شرقی را نیز از آن خود کنند.
رسانه چینی با پرداختن به صنعت فرش ایران و تمجید از آن، می نویسد: ایران برای نشان دادن هنر زیبای خود در فرش، تا یک هفته دیگر نمایشگاه بزرگی از فرش های دستباف و پشمی را افتتاح خواهد کرد.
بیست و ششمین نمایشگاه فرش های دستباف ایران بنا به گزارش خبرگزاری چین قرار است روز چهارشنبه 23 اوت (اول شهریور ماه) برگزار شود.
این گزارش می افزاید که نمایشگاه مذکور در مرکز دایمی نمایشگاهی تهران برپا خواهد شد و دستکم 730 قطعه فرش دستباف که همه آنها کار دست هنرمندان ایران است، در آن به معرض دید همگان گذاشته خواهد شد و طراحان، بافندگان و بسیاری از مسوولان و دست اندرکاران صنعت فرش و شرکت های تولیدی در این نمایشگاه حضور خواهند یافت.
آنطور که گزارش خبرگزاری شین هوا اعلام کرده صادرات فرش ایران از ابتدای سال شمسی به نسبت دوره مشابه سال قبل نزدیک به 3.7 بیشتر شده است.
این گزارش همچنین به آمار تخمینی مرکز ملی فرش کشورمان اشاره دارد که بر اساس آن، حدود یک میلیون نفر در صنعت فرش دستباف ایران مشغول به فعالیت تمام وقت و نیمه وقت هستند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.