جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4163
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,117,153
جزییات حمایت اتاق بازرگانی تهران از استارت آپ ها اعلام شد (شنبه 1396/07/29)

ایرنا:
معاون کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت: کسب و کارهای نوپا (استارت آپ ها) از مرحله ایده تا تجاری سازی مورد حمایت اتاق بازرگانی تهران قرار می گیرند.

به گزارش شنبه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نرم‎افزار ایران، هومن حاجی پور افزود: سرمایه گذاران زیادی در اتاق بازرگانی روی استارت آپ‎های حوزه سلامت، گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات سرمایه گذاری کرده‎اند و برنامه داریم این دسته از کسب و کارها را شناسایی و به سرمایه گذاران اتاق بازرگانی معرفی کنیم.
وی ادامه داد: یکی از برنامه‎های مهم اتاق بازرگانی حمایت از استارت‎آپ‎هاست و در این راستا در یک فراخوان و پایش از میان 70 استارت آپ، 12 مورد را به نمایشگاه جیتکس اعزام کردیم.
حاجی پور افزود: سالن «جنبش استارت آپ»* در جیتکس 2017 این فرصت را برای شرکت های حاضر در نمایشگاه ایجاد کرد که به صورت مستقیم با جوانان خلاق و صاحب ایده از 40 کشور جهان آشنا شوند و در کمترین زمان به طرح ها و ایده های جدید این افراد دست پیدا کنند.
وی اضافه کرد: شرکت‎های بزرگ صاحب فناوری و برند در کنار خود، استارت‎آپ‎ها را دارند و در ایران نیز بسیاری از شرکت‎های بزرگ متوجه حمایت از استارت‎آپ‎ها شد‌ه‎اند.
وی نقش اتاق های بازرگانی در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات را غیر قابل انکار دانست.
جیتکس، بزرگ‌ترین جشنوارهٔ کامپیوتر و آی‌سی‌تی در خاورمیانه است که از سال 1981 میلادی تاکنون هر ساله در دبی امارات برگزار می‌شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.