جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 22880
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,135,870
کاهش 16 درصدی حجم روان‌آب‌های کشور در سال آبی جدید (چهارشنبه 1396/09/22)

اقتصاد ایران:
حجم روان آب‌های دو ماه اخیر کشور در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 3 میلیاردو 819 میلیون مترمکعب بوده که 16 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس آخرین اطلاعات ثبت شده در ایستگاه‌های باران سنجی، شرکت مدیریت منابع آب ایران، از ابتدای مهرماه تا آبان ماه سالجاری، حجم روان آب‌های کشور به 3 میلیارد و 209 میلیون متر مکعب رسیده است.
این گزارش می‌افزاید: این حجم از روان آب در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 3 میلیاردو 819 میلیون مترمکعب، 16 درصد کاهش داشته است.
بر اساس این گزارش، بیشترین حجم روان آب در حوضه آبریز خلیج فارس و دریای عمان با حجم یک میلیارد و 682 میلیون مکعب بوده است.
حوضه‌های آبریز دریای خزربا 660 میلیون، مرکزی با 577 میلیون، دریاچه ارومیه با 169 میلیون، قره قوم با 117 میلیون و مرزی شرق با 6 میلیون متر مکعب حجم روان آب، به ترتیب پس از حوضه آبریز خلیج فارس، رتبه‌های دوم تا ششم را از نظر حجم بارش به خود اختصاص داده‌اند.
این گزارش حاکی از آن است که حجم روان آب‌های حوضه‌های آبریز دریای خزر، دریاچه ارومیه و مرکزی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب 2، 11 و 13 درصد افزایش داشته است.
گفتنی است، حجم روان آب‌های حوضه‌های آبریز خلیج فارس، مرزی شرق و قره قوم نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، به ترتیب 27، 77 و 32 درصد کاهش داشته است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.