جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4683
ميانگين بازدید: 33892
بازديد کل: 139,189,010
واردات حدود 2.5 درصد گوشی تلفن همراه بوسیله شرکت بازرگانی تامین اجتماعی (دوشنبه 1396/11/02)

ایرنا:
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات در یکی از شبکه های اجتماعی به حاشیه های ایجاد شده در باره واردات گوشی تلفن همراه توسط شرکت بازرگانی تامین اجتماعی نوشت:کمتر از 2.5 درصد کل آیفونها را این شرکت ثبت سفارش کرده که البته لزوما منجر به ترخیص هم نشده است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار اقتصادی ایرنا، محمد جواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:پیرو حواشی مطرح شده در خصوص فعالیت یکی از شرکتهای مربوط به سازمان تامین اجتماعی در واردات گوشی تلفن همراه، مراتب مورد بررسی قرار گرفت و نتایج چنین گزارش شده است.
وی افزود: نتایج بررسی صورت گرفته نشان داد شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی واردات انجام داده و کل ثبت سفارش امسال این شرکت هفت هزار و 378عدد آیفون است.
وزیرارتباطات نوشت:کل ثبت سفارش آیفون جاری همه شرکتها 314 هزار و 614 عدد است و به عبارتی کمتر از دو و نیم درصد کل آیفونها را این شرکت ثبت سفارش کرده که البته لزوما منجر به ترخیص هم نشده است.
آذری جهرمی ادامه داد:کل ثبت سفارش گوشی در امسال هم حدود چهار میلیون و 200 هزار عدد بود که ثبت سفارش این شرکت زیر یک پانصدم کل ثبت سفارشهاست.
وزیرارتباطات نوشت:این شرکت در ابتدای سال و قبل از آغاز دولت دوازدهم مجوز واردات و نمایندگی فروش را از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت کرده است.
آذری جهرمی نوشت: این شرکت دولتی نیست و سهام آن متعلق به بازنشستگان تامین اجتماعی است.
به گزارش ایرنا روز یک شنبه برخی پایگاه های خبری اعلام کردند که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی متعلق به وزارت کار واردکننده رسمی آیفون شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.