جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 21717
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,236,074
نظارت چند جانبه بر بازار از 15 اسفند آغاز می شود (پنج شنبه 1396/11/26)

ایرنا :
وزیر صنعت ، معدن و تجارت از کنترل کیفیت کالاها و محصولات در بازار شب عید خبر داد و گفت که نظارت دستگاههای ذیربط بر این بازار از 15 اسفند ماه تشدید می شود .

محمد شریعتمداری چهارشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در آمل افزود : مردم اطمینان داشته باشند در کنار تدابیر مختلف اندیشیده شده برای تامین کالاهای مورد نیاز شب عید و نظارت بر قیمت آنها ، به کیفیت این کالاها و محصولات توجه ویژه می شود.
وی ادامه داد : با تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار برای شب عید ، تمامی نیازهای مورد نیاز این بازار دیده شده و با خرید از تولید کنندگان به نقاط مختلف کشور حمل و در زمان مشخصی که از سوی اتحادیه ها و اصناف اعلام خواهد شد ، توزیع می شود.
وزیر صنعت با تاکید بر این که کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به اندازه کافی در انبارهای کشور ذخیره شده و جای هیچ نگرانی نیست ، تاکید کرد : این کالاها از طریق فروشگاههای زنجیره ای و همچنین با تشخیص اتاق های اصناف برپائی نمایشگاههای فروش بهاره در اختیار مردم قرار می گیرد .
وی با اشاره به تشدید نظارت سازمان های تعزیرات حکومتی و حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف‌کنندگان بر بازار شب عید ، گفت که نظارت این دستگاهها بر کیفیت محصولات هم اعمال می شود و هماهنگی های لازم نیز بین دستگاههای مختلف برای ارائه خدمات لازم به مردم در ایام نوروز اندیشیده شده است .
شریعتمداری اضافه کرد : سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری نیز در جلسه ستاد تنظیم بازار گزارش خوبی از تشکیل کمیته نظارت بر سفرهای مردم در ایام نوروز ارائه داد و ما هم نقاط پر مهمان‌پذیر را مورد توجه جدی قرار داده ایم .
وی ادامه داد : در این جلسه ، وزارت جهاد کشاورزی هم خبرهای بسیار خوبی مبنی بر کامل بودن موجودی انبارهای کشور در بخش خصوصی و دولتی در رابطه با کالاهای اساسی و ضروری مردم شت و اطمینان داد که هیچ نگرانی برای کالاهای اساسی مورد نیاز مردم مانند میوه وجود ندارد.
** بی تاثیر بودن نوسانات نرخ ارز در بخش صنعتی
وزیر صنعت ، معدن و تجارت همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا نوسانات نرخ ارز بر واحدهای تولیدی و صنعتی کشور هم اثرگذاری داشته است ؟ گفت : با وجود نوسانات نرخ ارز ، امر تولید و صادرات کشور از ثبات نرخ ارز و تغییرات منطقی و قابل پیش‌بینی بهره می‌برند.
وی افزود : واحدهای تولیدی و صنعتی از تغییرات غیر منطقی لطمه خواهند دید و این واقعیتی غیرقابل انکار برای صنعت کشور است اما اتخاذ سیاست‌های کمک‌ کننده به حل مشکل را باید مسئولان ذیربط مطرح کنند.
شریعتمداری سیاست دولت تدبیر و امید را دور نگه داشتن بخش تولیدی از آسیب های ناشی از تغییرات نرخ ارز دانست و گفت : دولت سیاست‌هایی در این زمینه اتخاذ کرده و به اطلاع مردم خواهد رسید و مسیر را طی خواهیم کرد .
وزیر صنعت یکی از مشکلات کشور را اظهار نظر برخی افراد غیرکارشناس و غیر مرتبط در حوزه های تخصصی دانست و افزود : سیاست ها ، مسایل و تحولات ارزی را باید رئیس بانک مرکزی و یا معاون اقتصادی رئیس‌ جمهوری به اطلاع مردم برسانند.
شریعتمداری تاکید کرد : به طور قطع دستوری برخورد کردن با اقتصاد کار خوبی نیست و تمام تلاش دولت بر این است که بازار از ثبات و آرامش برخوردار بوده و تغییرات قابل پیش‌بینی و منطقی باشد.
وزیرصنعت ، معدن و تجارت عصر چهارشنبه برای افتتاح چند طرح تولیدی در بخش صنایع غذائی به آمل سفر کرد.
شریعتمداری همچنین چهارشنبه شب در نشستی با برخی مدیران واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل شرکت کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.