جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 4882
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,117,872
متقاضیان احداث واحدهای گلخانه ای وام کم بهره می گیرند (چهارشنبه 1396/12/02)

ایرنا:
مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ایران از ارائه تسهیلات بانکی با بهره چهار درصد برای متقاضیان احداث واحدهای گلخانه ای خبر داد.


به گزارش ایرنا ، علی اشرف منصوری روز چهارشنبه در جلسه بررسی راهکارهای توسعه و بهره برداری از شرکت شهرک های گلخانه ای استان اردبیل افزود: این تسهیلات برای مناطق محروم و مرزی با سود بانکی چهار درصد و برای سایر مناطق روستایی با سود 6 درصد پرداخت می شود.
وی اظهار کرد: با توجه به کمبود آب کشاورزی در کشور و ضرورت مدیریت و بهره وری در مصرف آب کشاورزی توسعه شرکت شهرک های کشاورزی شامل مجتمع های گلخانه ای شیلاتی و دامپروری در اولویت برنامه های وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.
او گفت: در سطح کشور بیش از 25 هزار هکتار از اراضی مستعد توسعه شهرک های گلخانه ای شناسایی شده که در صورت همکاری های مطلوب از سوی وزارتخانه های خدمات رسان اعم از وزارت نیرو و وزرات نفت در خصوص تامین برق و گاز مورد نیاز این شهرک ها شاهد توفیقات خوبی در گسترش تولیدات محصولات گلخانه ای در سطح کشور خواهیم بود.
منصوری افزود: برای گسترش شهرک های گلخانه ای ابتدا اراضی مستعد شناسایی می شود و در مرحله بعدی با تامین زیرساخت ها از جمله آب ، برق و سوخت گازی ، این واحدهای گلخانه ای را به سرمایه گذاران واگذار می کنیم.
او گفت: در شرایط فعلی بیش از 120 شهرک در نقاط مختلف کشور مراحل نهایی تکمیل زیرساخت های خود را سپری می کنند.
وی افزود: قرارداد احداث شهرک های گلخانه ای در سطح یک هزار و 200 هکتار با سرمایه گذاران در حال انجام است و با توجه به مقوله کمبود آب کشاورزی امیدواریم با توجه مسئولان و حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران در این بخش زمینه های ایجاد اشتغال و بهره وری در تولید محصولات گلخانه ای و در مراحل بعد صادرات آن را به کشورهای همسایه فراهم کنیم.
منصوری تشریح کرد: اردبیل در بحث توسعه شهرک های کشاورزی و گلخانه ای جزو استان های پیشران است و در حال حاضر در سطح کشور 120 شهرک کشاورزی در حال بهره برداری است و کار مطالعه و بررسی 125 هزار هکتار هم برای ایجاد شهرک جدید استعدادیابی صورت گرفته و مطالعات نیز در حال انجام می باشد.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های گلخانه ای کشاورزی ایران همچنین گفت: توسعه واحدهای گلخانه ای ضرورتی اجتناب ناپذیر است زیرا برای تولید یک کیلوگرم محصول در شرایط باز در حدود 400 لیتر آب مورد نیاز است در حالی که در شرایط گلخانه ای می توان این میزان محصول را تنها با مصرف 30 لیتر آب تولید کرد.
او اظهار کرد: تلاش بر این است که در مقوله بازاریابی و بسته بندی تولیدات گلخانه ای خود را با استانداردهای جهانی و بین المللی هماهنگ کنیم تا تولیدات آتی این شهرک ها نیز بتواند با قیمت مناسب و بازار یابی خوب روانه بازار مصرف کشورهای همسایه شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.