جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 21944
ميانگين بازدید: 44804
بازديد کل: 138,236,301
طلای جهانی از صعود بازماند (دوشنبه 1396/12/21)

ایسنا:
قیمت طلا روز دوشنبه که ارزش دلار پس از انتشار آمار اشتغال آمریکا و کاهش نگرانی‌های تورمی افت کرد، با کاهش روبه‌رو شد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور در ۱۳۲۳.۰۷ دلار ثابت بود.

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در آوریل تغییر چندانی نکرد و در ۱۳۲۳.۷۰ دلار ایستاد.

شاخص دلار آمریکا در برابر سبدی از ارزهای بزرگ ۰.۱ درصد افت کرد و در ۹۰.۳۸ واحد ایستاد.

به گفته دنیل هاینس تحلیلگر گروه بانکی ANZ، گزارش اشتغالی که روز جمعه در آمریکا منتشر شد بازارها را تحت تاثیر قرار داد و کندی رشد دستمزدها در ماه گذشته از نگرانی‌ها نسبت به شتاب گرفتن روند افزایش نرخ‌های بهره کاست. نگرانی‌های تورمی پس از آمار اشتغال آمریکا که نشان داد طی ماه میلادی گذشته ۳۱۳ هزار شغل ایجاد شده اما میانگین رشد درآمد ساعتی به ۲.۶ درصد کاهش پیدا کرده است، کمتر شد.

معامله‌گران بازار سرمایه انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا نرخ‌های بهره را امسال سه دور افزایش دهد و احتمال چهارمین افزایش نرخ‌های بهره در سال ۲۰۱۸، یک به چهار ارزیابی شده است.

بر اساس گزارش رویترز، نگرانی‌های تورمی معمولا به نفع طلا بوده و تقاضا برای این فلز ارزشمند به عنوان یک دارایی مطمئن را افزایش می‌دهد، اما انتظارات برای افزایش نرخ‌های بهره آمریکا جذابیت سرمایه‌ گذاری در طلا که سوددهی ندارد را کمتر می‌کند.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۶.۵۸ دلار رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، ۹۹۴.۷۲ دلار معامله شد و هر اونس پلاتین برای تحویل فوری ثابت بود و در ۹۶۴.۵۰ دلار قرار گرفت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.