جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 19713
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,884,222
تبعیضی در پرداخت دلار ۴۲۰۰ تومانی نیست (یک شنبه 1397/03/06)

ایسنا:
عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: تبعیض و مشکلی در زمینه تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات و ثبت‌سفارش وجود ندارد اما سامانه نیما هنوز اختلال دارد.

به گزارش ایسنا، اختلالات سامانه نیما و از طرف دیگر تخصیص پیدا کردن و نکردن دلار ۴۲۰۰ تومانی برای ثبت سفارش واردات کالا از جمله مسائلی است که بسیاری از تجار و واردکنندگان آن را مطرح می‌کنند.

در این زمینه اسدالله عسگراولادی - عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران - به ایسنا اینگونه پاسخ داد که دلار ۴۲۰۰ تومانی به همه متقاضایان ثبت سفارش واردات تخصیص یافته و حتی کسانی که هفته گذشته نسبت به ثبت سفارش واردات کالای خود اقدام کرده‌اند، دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به این‌که مشکلی در زمینه‌ تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی وجود ندارد، افزود: این‌که گفته می‌شود بین شرکت‌های کوچک و بزرگ در تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی تبعیض قائل می‌شوند و برخی در این زمینه مشکل دارند، صحت ندارد. چراکه تا جایی که ما اطلاع داریم و می‌بینیم همه متقاضیان درحال دریافت ارز مورد نیاز خود هستند.

رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین همچنین در خصوص مشکلات و اختلالات سامانه نیما، گفت: مشکلات سامانه نیما هنوز حل نشده و اختلالات آن، تجار و واردکنندگان را با مشکلاتی مواجه کرده است که مسئولان امر وعده دادند به زودی این اختلالات را برطرف می‌کنند.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.