جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 15323
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,264,913
کشت برنج به غیر از شمال کشور ممنوع است (دو شنبه 1397/04/25)

ایسنا:
معاون حفاظت و بهره برداری و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: کشت برنج به غیر از استانهای شمالی در تمام شهرها یا استانهای دیگر ممنوع است.

 به گزارش ایسنا، جهانگیر حبیبی در آئین کلنگ زنی طرح عظیم آبرسانی به دشت باشت افزود: متاسفانه هنوز شاهد کاشت برنج در استانهایی به غیر از شمال کشور هستیم که جهت کشت این محصول از آب های زیر زمینی نیز استفاده می‌کنند. سازمان جهاد کشاورزی جهت جایگزین محصولات کم آب به جای محصولات پر آب همکاری لازم را انجام دهد.

وی ادامه داد: تاکنون مردم ایران اسلامی با مشارکت و همت و از خود گذشتگی از تمام سختی‌ها عبور کردند و این بار نیز از شرایط پیش آمده خشکسالی و کمبود آب نیز عبور خواهیم کرد. صیانت از آب و منابع آبی زیر زمینی یک امر مهم و مطرح در کشور است که نیاز به فرهنگ سازی و مشارکت مردم دارد.

عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران تصریح کرد: امروزه توقع ما این است که تنها وزارت نیرو به عنوان مسئول حفاظت از آب و برق معرفی نشود. در بخش صیانت از آب، تمام دستگاه ها مسئول هستند.

وی گفت: با توجه به تشکیل کارگروه ملی حفاظت از آب، استاندارهای سراسر کشور طرح های جامع خود را در خصوص حفاظت از آب ارائه می‌دهند.

عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران خاطرنشان کرد: شرایط آبهای زیر زمینی در کشور ما  به گونه‌ای نیست که بگذاریم 6 میلیون متر مکعب اضافه برداشت از این آبها انجام شود. خوشبختانه در کهگیلویه و بویراحمد دشتی وجود ندارد که دیگر اجازه برداشت آب زیرزمینی را نداشته باشد.

وی افزود: دشت‌های امام زاده جعفر در گچساران، دهدشت و باشت در مرز بحران آبهای زیرزمینی قرار دارند.

  به گزارش ایسنا، عملیات اجرایی طرح تأمین و انتقال آب شرب صنعت و کشاورزی باشت با حضور معاون حفاظت و بهره برداری و عضو هیات مدیره شرکت مدیریت منابع آب ایران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس و مسئولان استانی و شهرستان باشت آغاز شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.