جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 13273
ميانگين بازدید: 36219
بازديد کل: 139,063,384
بهای طلا در بازارهای جهانی افزایش یافت (سه شنبه 1397/05/23)

ایرنا:
بهای طلا در بازارهای جهانی که در پایان معاملات دیروز (دوشنبه) به کف قیمت 18 ماهه رسیده بود، صبح روز سه شنبه به دلیل افزایش خرید سرمایه گذاران افزایش داشت.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز انگلیس، کاهش چشمگیر قیمت طلا، برخی سرمایه گذاران را به خرید این فلز گرانبها ترغیب کرد.
کاهش نرخ برابری دلار در مقابل سایر ارزهای اصلی نیز به افزایش صبح امروز بهای طلا کمک کرد.
قیمت آنی یا تحویل فوری طلا در ساعت 3:41 بامداد امروز به وقت گرینویچ در بازار لندن با 0.2 درصد افزایش نسبت به دیروز به یک هزار و 195 دلار و 77 سنت در هر اونس رسید.
همچنین هر اونس طلا دیروز در این بازار به قیمت یک هزار و 191 دلار و 35 سنت معامله شد که کمترین ارزش از 30 ژانویه 2017 (11 بهمن 1395) است.
بهای آتی طلا در بازار کامکس آمریکا نیز در ساعت یاد شده با 0.3 درصد افزایش نسبت به دیروز به یک هزار و 202 دلار در هر اونس رسید.
«پیتر فانگ» رئیس بخش معاملات طلا در شرکت خرید و فروش فلزات قیمتی « وینگ فانگ» هنگ کنگ گفت: علاوه بر افزایش خرید نقدی طلا به دلیل کاهش قابل توجه قیمت، برخی سرمایه گذارانی که تازه دارایی طلای خود را فروخته بودند نیز با مشاهده افزایش قیمت، باردیگر اقدام به خرید طلا کردند تا زیان خود را محدود نمایند.
وی افزود: قیمت طلا افزایش چشمگیر نخواهد داشت، زیرا با وجود کاهش نرخ برابری دلار آمریکا در مقابل سایر ارزهای اصلی، هنوز هم دلار مورد توجه است.
شاخص دلار که نرخ برابری دلار آمریکا را در مقابل سایر ارزهای اصلی اندازه می گیرد در ساعت یاد شده با 0.1 درصد کاهش نسبت به دیروز به 96.302 رسید.
به گزارش ایرنا، معمولا شاخص دلار و قیمت کالاهایی مانند طلا که به طور سنتی با این ارز قیمت گذاری می شوند، در جهت عکس یکدیگر حرکت می کنند.
هنگام کاهش شاخص دلار، قدرت خرید خریدارانی که واحد پولی کشور آنها غیر از دلار است، بالا می رود و می توانند مقدار بیشتری از این کالاها را خریداری کنند و افزایش تقاضای این کالاها نیز موجب افزایش قیمت آنها می شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.