جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45522
بازديد امروز: 314
ميانگين بازدید: 44914
بازديد کل: 138,249,904
قیمت جهانی طلا در ششمین هفته متوالی کاهش یافت (شنبه 1397/05/27)

اقتصاد ایران:
در حالی که تضعیف ارزش دلار موجب کاهش فشار بر قیمت کالاهای ارزش گذاری شده به ارز آمریکا شده، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت، اما ششمین کاهش هفتگی متوالی را به ثبت رساند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که تضعیف ارزش دلار موجب کاهش فشار بر قیمت کالاهای ارزش گذاری شده به ارز آمریکا شده، قیمت طلا روز جمعه افزایش داشت، اما قیمت فلز زرد همچنان در نزدیکی پایین ترین رقم های 19 ماه گذشته باقی ماند و بزرگترین افت قیمت هفتگی از می 2017 را به ثبت رساند.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در پایان معاملات دیروز با 0.86 درصد افزایش به 1184 دلار و 25 سنت رسید، اما ششمین کاهش هفتگی متوالی به میزان حدود 2.5 درصد را تجربه کرد. قیمت طلا در روز پنجشنبه به پایین ترین رقم از ژانویه 2017 یعنی 1159 دلار و 96 سنت رسیده بود. قیمت طلای آمریکا هم در پایان معاملات روز گذشته با 0.02 درصد افزایش به 1184 دلار و 20 سنت رسید.

ژورژت بوئله، تحلیلگر موسسه ای بی ان آمرو گفت، ارزش دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی که روز چهارشنبه به بالاترین رقم در طی 13 ماه گذشته رسیده بود، در برابر یورو و یوان چین شاهد کاهش بود و این مسئله به رشد قیمت طلا کمک کرد.

وی افزود: «من انتظار دارم ارزش دلار در طی هفته های آینده به اوج خود برسد... و ممکن است قیمت طلا تضعیف شود.»

قیمت طلا نسبت به بالاترین رقم ثبت شده در ماه آوریل 14 درصد کاهش یافته است و دلیل آن نیز رشد ارزش دلار عنوان شده است. افزایش ارزش دلار موجب می شود طلا برای خریدارانی که از ارزهای غیردلاری استفاده می کنند گرانتر شود.

در حالی که اختلافات تجاری و بحران ارزی در ترکیه بالا گرفته است، سرمایه گذاران به دنبال محلی امن جهت سرازیر کردن سرمایه های خود هستند و چون سرمایه گذاران دلار را به طلا ترجیح می دهند، این وضعیت سبب تضعیف جایگاه طلا به عنوان یک محل امن سرمایه گذاری شده است.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.