جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 9400
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,873,909
قیمت طلا به بالاترین سطح خود در یک هفته گذشته رسید (پنج شنبه 1397/06/22)

سایت طلا :
به دنبال برخی امیدواری ها نسبت به آغاز مذاکرات تجاری آمریکا و چین، قیمت طلا در بازارهای بین المللی با افزایش روبرو شده است.

به گزارش رویترز ، برخی امیدواری ها نسبت به آغاز مذاکرات تجاری بین آمریکا و چین موجب شد تا ارزش دلار با کاهش روبرو شود و قیمت جهانی طلا نیز در پایان مبادلات روز چهارشنبه به بالاترین سطح خود در یک هفته اخیر برسد.

بر اساس این گزارش قیمت طلا امروز پنجشنبه نیز تغییر چندانی نداشته است. دولت ترامپ به مقام های چینی پیشنهاد داده است تا مذاکرات تجاری جدیدی را آغاز کنند.

قیمت هر اونس طلا امروز به 1205 دلار رسیده است. قیمت این فلز گرانبها روز گذشته نیز تا 1208 دلار افزایش یافته بود که این بالاترین رکورد از 31 اوت به شمار می رود.

استیون منوچین وزیر خزانه داری آمریکا دعوتنامه ای را برای مقام های ارشد چینی ارسال کرده است تا دو طرف به مذاکرات تجاری ادامه دهند.

این در شرایطی است که بیش از 85 گروه صنعتی آمریکایی با تشکیل یک ائتلاف سعی دارند علیه سیاست های تجاری دولت ترامپ مبارزه کنند.

تشدید تنش های تجاری بین آمریکا و چین طی ماه های اخیر فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد کرده است. شاخص ارزش دلار در برابر ارزهای معتبر بین المللی نیز با 0.5 درصد افزایش به 94.80 واحد رسیده است.

تحلیلگران اقتصادی پیش بینی می کنند که فدرال رزرو آمریکا در نشست سپتامبر نرخ بهره را برای سومین بار در سال 2018 افزایش خواهد داد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.