جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 11071
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,875,580
قاطعانه با اخلالگران بازار محصولات پتروشیمی برخورد می شود (شنبه 1397/06/24)

ایرنا:
رئیس امور هماهنگی و تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی گفت: نهادهای نظارتی با اخلالگران در بازار محصولات پتروشیمی قاطعانه برخورد می‌کنند و محصولات مورد نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به‌ویژه در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به‌طور کامل در حال تامین است.

به گزارش ایرنا، مشکل کمبود و گرانی مواد اولیه پتروشیمی در ماه های گذشته وجود داشته و بررسی ها نشان دهنده نقش داشتن دلالان در بروز این معضل است.
این روزها با توجه به فرارسیدن ایام محرم، استفاده از ظروف یکبار مصرف در هیات ها و تکایای مذهبی افزایش قابل توجهی یافته، اما به گفته رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پلاستیک و نایلون نه تنها نظارتی بر بازار و قیمت ها نیست، بلکه با کمبود کالا نیز روبرو هستیم.
بر این اساس، «سید رحیم مقیمی اصلی» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، از افزایش قیمت پنج برابری ظروف یکبار مصرف خبر داد و گفت: نظارتی بر کار توزیع مواد اولیه پتروشیمی وجود ندارد.
شرکت ملی صنایع پتروشیمی در واکنش به این انتقادات به نقل از سیدروح‌الله وحیدکیانی رئیس امور هماهنگی و تنظیم بازار دفتر این شرکت از برخورد قاطعانه با اخلالگران در بازار محصولات پتروشیمی خبر داد.
وحیدکیانی ضمن تاکید بر عرضه منظم محصولات پتروشیمی ازسوی مجتمع‌های پتروشیمی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گفت: محصولات مورد نیاز صنایع پایین‌دستی پتروشیمی به‌ویژه در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی به‌طور کامل در حال تامین است و در این مورد با هماهنگی‌های انجام شده با نهادهای نظارتی با اخلاگران در بازار برخورد می‌شود.
وی افزود: عرضه محصولات مختلف پتروشیمی در مجموع، افزایش یافته است و محصولات پلاستیکی و نایلونی و ظروف یکبارمصرف همانند دیگر محصولات پایین‌دستی به دلیل ارزان بودن مواد اولیه برای برخی توجیه افزایش قیمت یا صادرات پیدا کرده است.
رئیس امور هماهنگی و تنظیم بازار دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی تصریح کرد: دلالی‌ها به دلیل نیاز بازار افزایش یافته است، اما سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر نهادهای نظارتی با جدیت با هرگونه تخلف برخورد خواهند کرد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.