جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 9056
ميانگين بازدید: 35647
بازديد کل: 138,899,657
راه‌اندازی سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی جهت مدیریت کمبودهای احتمالی (سه شنبه 1397/06/27)

اقتصاد ایران:
مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه‌های قطب در رسیدگی و مدیریت کمبود دانشگاه‌های همجوار باید محور قرار گیرند و سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی از سوی دانشگاه‌ها راه‌اندازی شده است و با استفاده تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی از این سامانه، می‌توان کمبودهای احتمالی را مدیریت کرد.

به گزارش ایسنا،  دکتر رضا مسائلی در نشست با معاونین غذا و دارو و مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های قطب علوم پزشکی گفت: در شرایط تحریم، تمام دانشگاه ها باید به دقت، نیاز، مصرف و تهیه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی مراکز تابعه را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

وی اظهار داشت: سامانه ثبت اعلام کمبود تجهیزات پزشکی برای دانشگاه ها در پورتال imed  راه اندازی شده است. با استفاده از این سامانه و به شرط ورود دقیق اطلاعات، می توان کمبودها را مدیریت کرد. در این سامانه دانشگاه های قطب می توانند نیازمندی های دانشگاه ها و مراکز خود را مشاهده و نیازمندی های دانشگاه خود را وارد کنند تا در اسرع وقت این کمبودها پیگیری و جبران شود.

مسائلی افزود: دانشگاه های قطب در رسیدگی و مدیریت کمبود دانشگاه های همجوار باید محور قرار گیرند و همچنین جلسات قطب باید به صورت مدون با محوریت مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برگزار شود.

بنابر اعلام وبدا، در ادامه این نشست مهندس محمد مهدی علاالدین، سرپرست گروه نظارت بر تامین تجهیزات پزشکی به تشرح اقدامات و برنامه‌های مدیریت تامین و پیشگیری از کمبودهای تجهیزات و ملزومات پزشکی پرداخت.

بر اساس این گزارش تمامی دانشگاه‌ها موظف شدند میزان مصرف سال 1396 و نیاز سال 1397 خود را به صورت جزیی و دقیق برای اداره کل تجهیزات پزشکی ارسال کنند تا برنامه‌ریزی لازم برای تامین با مشارکت آنها انجام شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.