جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 7090
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,871,599
دورنمای مبهم تقاضا، بهای جهانی نفت را کاهش داد (سه شنبه 1397/06/27)

ایرنا:
قیمت نفت صبح امروز(سه شنبه) در بازارهای جهانی کاهش یافت، زیرا تشدید تنش های تجاری میان واشنگتن و پکن، دورنمای تقاضای جهانی نفت را تیره کرد.


به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز انگلیس، آمریکا و چین به ترتیب نخستین و دومین مصرف کننده بزرگ نفت در جهان هستند.
بهای نفت خام برنت دریای شمال که دو سوم نفت های جهان از جمله سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) براساس آن قیمت گذاری می شود، صبح امروز در بازار لندن به 77 دلار و 76 سنت در هر بشکه رسید که نسبت به دیروز (دوشنبه) 37 صدم درصد کاهش دارد.
نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز در بازار نایمکس این کشور در ساعت یاد شده با 22 صدم درصد کاهش نسبت به دیروز به قیمت 68 دلار و 76 سنت معامله شد.
«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا دیروز اعلام کرد که 10 درصد تعرفه بر حدود 200 میلیارد دلار واردات کالا از چین وضع می کند.
«وانگ شیائو» رئیس بخش تحقیقات نفت شرکت تحقیقاتی «گوتائی جونان فیوچرز» واقع در شانگهای چین به رویترز گفت: افزایش مناقشات تجاری میان پکن و واشنگتن به تجارت صدمه زده و به آرامی بر نرخ رشد اقتصادی جهان تاثیر منفی می گذارد.
وی ادامه داد: کاهش نرخ رشد اقتصادی نیز موجب کاهش مصرف نفت در جهان شده و سطح قیمت های نفت را پایبن می آورد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.