جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 8155
ميانگين بازدید: 35835
بازديد کل: 138,872,664
1220 دلار نقطه عطف مهمی برای قیمت طلا خواهد بود (دوشنبه 1397/07/30)

سایت طلا :
بانک استاندارد چارترد اعلام کرد، بازگشت مجدد قیمت طلا به بالاتر از سطح 1220 دلار در هر اونس یک نقطه عطف مهم برای این فلز گرانبها به شمار می رود.

به گزارش کیتکو نیوز ، بانک استاندارد چارترد در تازه ترین تحلیل خود از وضعیت بازار جهانی طلا نوشت: افزایش قیمت طلا به بالاتر از 1220 دلار در هر اونس موجب شده است تا سرمایه گذاران بیشتری برای خرید به بازار طلا علاقمند شوند.

بر اساس این گزارش تحلیلگران استاندارد چارترد افزودند: البته طلا برای دستیابی به سطح روانی 1300 دلار در هر اونس هنوز راهی طولانی در پیش دارد. اگر طلا بتواند بالاتر از سطح 1220 دلاری تثبیت کامل شود، سرمایه گذاران بیشتری برای خرید اقدام خواهند کرد و این مساله به نفع روند صعودی قیمت خواهد بود.

این گزارش افزود: نوسانات ارزش دلار در کوتاه مدت مهمترین عامل موثر بر قیمت جهانی طلا خواهد بود. اگر طلا نتواند سطح حمایتی 1220 دلار را حفظ کند احتمال کاهش قیمت تا 1200 دلار وجود خواهد داشت.

وضعیت تقاضای فیزیکی در بازارهای آسیایی و نوظهور به خصوص هند و چین نیز عامل مهمی برای تعیین قیمت طلا خواهد بود.

موسسه ام کی اس سوییس نیز اعلام کرده است که طلا می تواند سطح حمایتی 1220 دلاری را در کوتاه مدت حفظ کند ولی اگر شرایط بازار سهام بهبود یابد این احتمال وجود دارد که قیمت طلا با کاهش روبرو شود.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.