جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45519
بازديد امروز: 16296
ميانگين بازدید: 34839
بازديد کل: 139,129,286
افزایش 228 درصدی بارندگی ها در سال آبی جاری (سه شنبه 1397/10/25)

ایرنا:
آمارهای شرکت مدیریت منابع آب ایران حاکی از این است که بارندگی ها از اول مهر تا بیست و چهارم دی امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 228 درصد افزایش یافت.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، ارتفاع کل ریزش های جوی از اول مهر تا بیست و چهارم دی ماه امسال 117.3 میلیمتر بود؛ این در حالی است که بارندگی ها در مدت مشابه پارسال 35.5 میلیمتر بود.
ارتفاع کل ریزش های جوی در میانگین دوره های مشابه درازمدت (50 سال)، 90.2 میلیمتر بود که امسال در مقایسه با این میانگین نیز 30 درصد رشد داشت.
آمارهای شرکت مدیریت منابع آب ایران حاکی از این است که حجم بارش اول مهر تا بیست و چهارم دی ماه امسال، معادل 193 میلیارد و 314 مترمکعب بود.
بارندگی در همه حوضه های آبریز اصلی کشور (دریای خزر، خلیج فارس و عمان، دریاچه ارومیه، فلات مرکزی، مرزی شرق و قره‌قوم) در سال آبی جاری افزایشی بوده است.
در این مدت، بارندگی در حوضه دریای خزر 44 درصد، خلیج فارس و دریای عمان 376 درصد، دریاچه ارومیه 111 درصد، فلات مرکزی 416 درصد، مرزی شرق یک هزار درصد و قره قوم 355 درصد نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش داشت.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.