جستجو
صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
صنایع و صنوف
صنعت موتورسیکلت و دوچرخه کشاورزی صنعت ورزش صنعت خودرو ماشین سازی و فلزتراش صنعت ساختمان صنعت حفاظت صنعت بسته بندی خدمات پشتیبانی صنعت رنگ، رزین و مواد شیمیایی صنعت دام و طیور صنعت چاپ و کاغذ صنایع دریایی و آبزیان صنعت مواد غذایی صنعت شوینده، بهداشتی و آرایشی ماشین آلات راهسازی صنعت لاستیک و پلاستیک صنعت پزشکی و دارویی صنعت نساجی، پوشاک و چرم صنعت برق صنعت چوب،نئوپان،ام دی اف و روکش های مصنوعی صنعت حمل و نقل صنعت معدن صنعت نفت،گاز و پتروشیمی صنعت آب و فاضلاب صنعت مبلمان صنعت بانک، بیمه و بورس صنعت فرش صنعت لوازم خانگی صنعت کامپیوتروالکترونیک لوستر و لوازم تزئینی صنعت چسب صنعت کاشی سرامیک و چینی بهداشتی صنعت شیرینی و شکلات صنعت گردشگری اتحادیه های سراسرکشور انجمن های ملی سایر صنوف و صنایع
فعال ترین صفحه اصلی دسته بندی تعرفه ثبت اطلاعات ثبت آگهی آگهی ها درباره ما تماس با ما
مشاهده لیست کامل
اعضای ثبت شده: 45520
بازديد امروز: 19963
ميانگين بازدید: 35902
بازديد کل: 138,944,129
قیمت طلا تا اواخر امسال به 1450 دلار خواهد رسید (شنبه 1397/10/29)

سایت طلا :
یک تحلیلگر برجسته اقتصادی بر این باور است که قیمت هر اونس طلا تا پایان سال 2019 میلادی به بیش از 1450 دلار خواهد رسید.

به گزارش کیتکو نیوز ، جوردن الیسو تحلیلگر مستقل بازارهای بین المللی تاکید کرد: اعتماد و احساس مثبت سرمایه گذاران نسبت به طلا رو به افزایش است و این مساله موجب خواهد شد تا قیمت این فلز گرانبها تا پایان سال به بیش از 1450 دلار افزایش یابد.

بر اساس این گزارش وی افزود: سرمایه گذاران در حال تغییر سبد سرمایه گذاری خود هستند و احتمالا سرمایه گذاری در بازارهای مالی و سهام با کاهش روبرو خواهد شد و این سرمایه ها به سوی بازار طلا سوق داده می شود. به نظر من قیمت طلا امسال 10 درصد افزایش خواهد یافت و به 1400 تا 1450 دلار خواهد رسید.

الیسو اظهار داشت: بازارهای بین المللی اکنون به دقت سیاست های پولی و نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا را زیر نظر دارند. اگر روند صعودی نرخ بهره آمریکا متوقف شود، این مساله به ضرر ارزش دلار و به نفع قیمت طلا خواهد بود.

قیمت طلا نزدیک به سطح 1300 دلاری تثبیت شده و با شکستن این سطح مقاومتی قیمت این فلز زرد با افزایش چشمگیری روبرو خواهد شد.

از سوی دیگر تقاضای بانک های مرکزی جهان برای خرید طلا همچنان رو به افزایش است و این مساله می تواند یک عامل مثبت برای افزایش بیشتر قیمت این فلز گرانبها باشد.

الیسو معتقد است تقاضای طلا در بازارهای آسیا و خاورمیانه نیز امسال با رشد فزاینده ای روبرو خواهد شد.

استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است.